Στο άμεσο μέλλον θα γίνουμε όλοι μάρτυρες μιας τεράστιας αλλαγής στη φωνητική τεχνολογία.Σκεφτείτε μόνο τις «φορετές» συσκευές, τις τεχνικές κρυπτογράφησης, τα Facebook-like streams και τα προσαρμοσμένα ακουστικά προφίλ.
Από την πλευρά των χρηστών έχουν αλλάξει πολύ λίγα από την εποχή του Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ, γράφει ο Martin Geddes στην ιστοσελίδα gigaom.com.
Οι περισσότεροι θεωρούν την τεχνολογία που χρησιμοποιεί τη φωνή, ως ένα τρόπο για να επικοινωνούν οι άνθρωποι σε πραγματικό χρόνο από απόσταση.
Όμως η φωνητική τεχνολογία περνά μια φάση καινοτομίας, που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ορίζεται αυτή.
Στο παγκόσμιο συνέδριο Mobile World Congress, ο διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας της SK Telecom, Jae-woan Byun, χαρακτήρισε τις υπάρχουσες τεχνολογίες φωνής ως «βαρετές για τους χρήστες» και υποσχέθηκε ένα «δεύτερο τσουνάμι» που θα μπορούσε να αλλάξει τα πάντα.
Το πρώτο «τσουνάμι» αφορούσε τα μηνύματα (από τα παραδοσιακά SMS στο WhatsApp).
Χάρη στην κατάργηση των ιστορικών περιορισμών που οι υπηρεσίες τηλεφωνίας έθεταν σε ό,τι αφορούσε τη φωνή, βρισκόμαστε ήδη σε ένα πολύ προχωρημένο στάδιο, που πρόκειται να ακολουθηθεί από τεράστιες αλλαγές, σημειώνει ο αρθρογράφος.
Οι φωνητικές υπηρεσίες θα είναι:
Διαθέσιμες παντού: Οι φωνητικές υπηρεσίες θα αποτελούν κύρια σημεία διεπαφής για τη «φορετή» τεχνολογία (wearable technology).
Αισθητήρες ήχου και φωνής θα ενσωματωθούν σε όλα τα αντικείμενα που μας περιβάλλουν: αυτοκίνητα, εργασιακοί χώροι, αξεσουάρ κ.ά. Θα μπορούμε να συνεχίζουμε τις συζητήσεις μας από το σπίτι, στο αυτοκίνητο, στο γραφείο και...τούμπαλιν και μάλιστα εναλλάσσοντας τις συσκευές που χρησιμοποιούμε.
Ιδιωτικές και ασφαλείς: Η κρυπτογράφηση της φωνής θα είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Πολυεπίπεδα μοντέλα ασφάλειας θα περιλαμβάνουν βιομετρικά στοιχεία φωνής ως πρότυπα συστατικά.
Φιλικές με το «περιβάλλον» των smartphones: Θα είναι πολύ εύκολες στη χρήση και ειδικές εφαρμογές θα κάνουν ακόμη πιο φιλική την όλη εμπειρία στο χρήστη.
Θα περιέχουν ενσωματωμένα χαρακτηριστικά εφαρμογών: Οι διάφορες επιχειρήσεις θα μπορούν να βελτιώνουν συνεχώς τις υπηρεσίες τους.
Ο «έξυπνος» φωνητικός βοηθός σας: Καθώς οι «έξυπνοι» φωνητικοί βοηθοί συνεχίζουν να αναπτύσσονται, να βελτιώνονται και να προσαρμόζονται στις νέες απαιτήσεις, στο μέλλον δεν είναι απίθανο να ερμηνεύουν τα ερωτήματα των χρηστών και να προσφέρουν απαντήσεις, περιεχόμενο και ιδέες τόσο σε φωνητική, όσο και σε οπτική μορφή.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق