Έρευνα διεξήγαγε η GfK Hellas στις αρχές του έτους, καταγράφοντας το «ταξίδι» του καταναλωτή προς την τελική του απόφαση στην αγορά tablet.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, σημαντικό παράγοντα στην τελική απόφαση αποτελούν οι πωλητές εντός του καταστήματος, με κύριο κριτήριο αγοράς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Το μέγεθος της οθόνης, το λειτουργικό, η τιμή και η ποιότητα της οθόνης είναι τα τέσσερα συστατικά που αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής και μόνο 4 στους 10 από τους πρόσφατους αγοραστές δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν.
Βασικά μειονεκτήματα αποτελούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και μόνο το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το tablet που αγόρασαν με απόλυτη βεβαιότητα.Σε αντίστοιχο ποσοστό, είναι εκείνοι που το προϊόν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ένας στους τρεις επισκέπτεται την ιστοσελίδα των καταστημάτων για να ενημερωθεί για τα προϊόντα πριν την τελική απόφαση, ενώ πλέον δραστήριοι χρήστες στην κατηγορία είναι οι άνδρες, έναντι του γυναικείου πληθυσμού, με το 65% των ανδρών να κάνει χρήση του tablet σε καθημερινή βάση.
marketingweek
Σκεπτικοί οι καταναλωτές έναντι των tablets
الجمعة, أبريل 18, 2014
freegr.gr
,
hardware
,
news
,
tablet
,
tech
,
τεχνολογία
0 Post a Comment:
إرسال تعليق