Καινοτομία
Οι ψηφιακά διακείμενες εταιρίες είναι καινοτόμες. Πειραματίζονται συχνά και διαρκώς αναζητούν νέες ευκαιρίες.
Το χαρακτηριστικό αυτό είναι πιο κοινό σε νεότερες επιχειρήσεις που τείνουν να αποκτήσουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Όσο πιο εγκαθιδρυμένη είναι μια εταιρία, τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να διακινδυνέψουν τη θέση τους με το να εισέλθουν σε νέους τομείς.Ασφαλώς αυτό που οι μεγάλες αυτές επιχειρήσεις αδυνατούν να κατανοήσουν είναι ότι οι ψηφιακές λύσεις έχουν επαναπροσδιορίσει το τοπίο, καθιστώντας σε πολλές περιπτώσεις μη ασφαλής τη θέση τους.
Δεν φοβούνται να κάνουν λάθος
Το να κάνουν λάθος οι εταιρίες αυτές το θεωρούν ως σημαντικό μέρος των διαδικασιών τους. Οι υπάλληλοι δεν τιμωρούνται για κάποιο λάθος και δεν υπάρχει η κουλτούρα του "πρέπει να το καλύψω".
Νοοτροπία διαρκούς βελτίωσης
Οι παραδοσιακοί οργανισμοί τείνουν να προτιμούν τα project σταθερής τιμής με πεπερασμένο χρονικό διάστημα. Θεωρούν ότι είναι εύκολα στη διαχείριση και ενέχουν λιγότερο ρίσκο.
Αυτό ενδεχομένως ισχύει σε πολλούς επιχειρηματικούς τομείς, ωστόσο δεν υφίσταται στο διαδίκτυο. Μια ψηφιακή στρατηγική χρειάζεται διαρκώς ενημέρωση και δεν ολοκληρώνεται ποτέ.Όταν οι εταιρίες επιχειρούν να υλοποιήσουν τέτοια project πολύ συχνά οδηγούνται σε αποτυχίες με μεγάλο κόστος.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق