Και παρά το ότι τα πρόσωπα και οι καταστάσεις παραμένουν -μη γελιόμαστε- τα ίδια, ωστόσο το μέσο που οι υποψήφιοι προσεγγίζουν τα... ψηφουλάκια τους έχει εκμοντερνιστεί. Δεν θα μπορούσε εξάλλου να γίνει αλλιώς, όταν τα social media είναι το νούμερο ένα εργαλείο επικοινωνίας, που επιπλέον έχουν και την επίφαση ότι είναι εντελώς δωρεάν.Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, δηλαδή: Και οι υποψήφιοι δεν σπαταλούν δημόσιο χρήμα για να προβληθούν, και χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να κάνουν την καμπάνια τους.Και αν οι Μαυρογιαλούροι του παρελθόντος χρειαζόταν να κάνουν περιοδείες για να τους μάθουν οι ψηφοφόροι, τα πράγματα για τους επίδοξους πολιτικούς της νέας γενιάς είναι αρκετά πιο απλουστευμένα. Ή τουλάχιστον έτσι δείχνουν...
Αλλιώτικα
Παρατάξεις, συνδυασμοί αλλά και μεμονωμένοι υποψήφιοι στηρίζουν την προεκλογική τους εκστρατεία από το Facebook και το Twitter, την ώρα που οι «σημαντικότερες» εκλογικές αντιπαραθέσεις, προβολή θέσεων, δηλώσεων κ.λπ., γίνονται μέσω social media. Οχι πως οι παραδοσιακές μέθοδοι -ταξίδια, επαφές, ομιλίες, κατά πρόσωπο συναντήσεις- έχουν παροπλιστεί. Απλά σε αυτά έχει προστεθεί η νέα τάση. Μια τάση που κερδίζει ολοένα και περισσότερους οπαδούς, μια τάση που μπορούν να παρακολουθήσουν ευκολότερα οι νέοι. Και σε αυτούς ακριβώς στοχεύουν εξάλλου.Οι καμπάνιες online, υποστηρίζουν οι πολιτικοί, έχουν κόστος μηδαμινό. Αυτό εμπεριέχει μια δόση αλήθειας, ιδίως για τους νέους στον πολιτικό στίβο. Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τις παλιές καραβάνες που έχουν επιστρατεύσει τους καλύτερους ειδικούς των social media για να τους «χτίσουν» την καλύτερη και ισχυρότερη καμπάνια. Δεν χρειάζεται φυσικά να πούμε πως οι ειδικοί αυτοί κοστίζουν -και κοστίζουν πολλά!Εκείνο που επίσης έχει σημασία είναι πως ο όγκος των διακινούμενων χρημάτων για τις καμπάνιες έχουν μετατεθεί από τους διαφημιστές (σ.σ. θυμάστε παλιότερα πόσες φορές βλέπαμε προεκλογικά στην τηλεόραση, πόσες διαφημίσεις, ξανά και ξανά...) στους dr. των social media.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق