ειδήσεις

ΙΒΜ: Στροφή στους πελάτες για τη χάραξη επιχειρηματικής στρατηγικής

Παρά το γεγονός ότι εκφράζουν μια άνευ προηγουμένου δέσμευση στο να εμπλέξουν άμεσα τους πελάτες τους στις επιχειρηματικές τους αποφάσεις και δραστηριότητες, το ένα τρίτο των επικεφαλής των επιχειρήσεων ανησυχούν ότι τα υπόλοιπα ανώτατα διευθυντικά στελέχη δεν βρίσκονται σε επαφή με τους πελάτες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη της IBM.
Η μελέτη, με τίτλο «The Customer-activated Enterprise» βασίζεται στα ευρήματα που προέκυψαν από κατ’ ιδίαν συναντήσεις με περισσότερους από 4.000 Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Οικονομικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πληροφορικής και άλλα ανώτατα στελέχη από 70 χώρες και 20 κλάδους διεθνώς. Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από τον τομέα Institute for Business Value της IBM, αποκαλύπτει ότι το 60% των Διευθυνόντων Συμβούλων σχεδιάζουν να εμπλέξουν άμεσα τους πελάτες τους και να εφαρμόσουν προληπτικά όσα θα μάθουν προκειμένου να καθορίσουν την επιχειρηματική ατζέντα τους στα επόμενα τρία έως πέντε έτη -- μια αύξηση από το 43% των Διευθυνόντων Συμβούλων που συμπεριλαμβάνουν σήμερα τους πελάτες στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών στρατηγικών.

About Freegr network

Από το Blogger.