Αυξάνει η διείσδυση του mobile στο e-mail marketing

Έρευνα για τον κλάδο του e-mail marketing στην Ελλάδα πραγματοποίησε η πλατφόρμα Moosend για το 9μηνο Ιανουαρίου Σεπτεμβρίου 2013, η οποία μεταξύ άλλων, αποτυπώνει trends που αφορούν στη διείσδυση του mobile έναντι του desktop για το άνοιγμα των e-mail newsletters. Σύμφωνα με την έρευνα, οι κινήσεις που γίνονται από χρήστες οι οποίοι ανοίγουν τα E-mail newsletters τους από κινητή συσκευή (κινητό ή tablet) σε σχέση με αυτούς που διαβάζουν τα e-mail από το desktop, έχουν αυξηθεί κατά 15,3%.
Η τάση δείχνει να αυξάνεται κατά 1,5% το μήνα. Από την αρχή του χρόνου, οι κινήσεις που γίνονταν πάνω στα e-mail (είτε άνοιγμα ή και click σε link) από desktop ήταν στο 90,3%, ποσοστό που μέχρι το Σεπτέμβριο έπεσε στο 75%. Αντίστοιχα, τα opens και τα clicks από κινητές συσκευές, έχουν φτάσει σχεδόν στο 25%. Η πρόβλεψη που δίνει το Moosend για το κλείσιμο του έτους είναι ότι το ποσοστό αυτό θα φτάσει στο 32%. Η έρευνα αναφέρει επίσης ότι τα ποσοστά των κινήσεων (άνοιγμα των e-mail newsletters και click σε links) που γίνονται από συσκευές Android σε σχέση με iOS, έχουν αυξηθεί κατά 13% και συνολικά φτάνουν στο 32%. Αντίστοιχα το penetration του iOS έπεσε από 81% στο 68%. Μέχρι το τέλος του έτους η πρόβλεψη είναι ότι θα πέσει στο 57%.Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες, σε ώριμες αγορές όπως της Αμερικής, το ποσοστό κινήσεων στο e-mail marketing από συσκευές mobile φτάνει το 61%.

, , , , , ,

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE

Το δημοφιλεστερο τεχνολογικο blog. Ειδησεις και σχολια για τα καλά νεα της τεχνολογια από την πλευρα των χρηστων.

Related Posts with Thumbnails

FACEBOOK

Social Icons

Sample Text

Followers

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ FREEGR

ΤΟ FREEGR.GR ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.