ειδήσεις

E3 2015: Δοκιμάσαμε το Elite Controller του Xbox One

Στη φετινή Ε3 η Microsoft προχώρησε σε δύο σημαντικές ανακοινώσεις που δεν είχαν να κάνουν με καινούριους τίτλους για κάποιο Xbox: η πρώτη αφορούσε το backward compatibility του Xbox One (τη δυνατότητά του δηλαδή να τρέχει παιχνίδια του Xbox 360) και η δεύτερη το νέο του, Elite χειριστήριο. Για να πούμε την αλήθεια, μέχρι και τη συνέντευξη Τύπου της εταιρείας, γνωρίζαμε για ένα νέο χειριστήριο μεν, που θα περιελάμβανε απλώς θύρα 3,5 χιλ. για την προσάρτηση ακουστικών δε. Με το Elite Controller όμως η Microsoft μας έπιασε εντελώς στον ύπνο. Για όσους δεν το έχετε δει/ακούσει, πρόκειται για ένα συναρμολογούμενο χειριστήριο: ο παίκτης θα είναι σε θέση να αλλάζει θέση στους αναλογικούς μοχλούς και το D-pad, θα μπορεί να αλλάζει τον σταυρό κατεύθυνσης με έναν άλλον, καινούριο, διαφορετικού design, ενώ θα μπορεί να προσθέτει και να χρησιμοποιεί τέσσερις έξτρα σκανδάλες (“αυτάκια” θα μπορούσαμε να τα πούμε, σαν κι αυτά με τα οποία αλλάζουν ταχύτητες οι οδηγοί μονοθεσίων F1) στο πίσω μέρος του. Έχοντας πιάσει λοιπόν το χειριστήριο στα χέρια μας και έχοντας παίξει κιόλας και Halo 5 και Forza 6, μπορούμε να βγάλουμε κάποια πρώτα συμπεράσματα γι’ αυτό.
Κατ’ αρχάς όλα του τα πλήκτρα είναι προγραμματιζόμενα. Μέσω ειδικού app, θα έχετε τη δυνατότητα να αντιστοιχίζετε το καθένα εξ αυτών με την εντολή που προτιμάτε. Επιπλέον, με τον ίδιο τρόπο θα δημιουργήσετε και όσα προφίλ θέλετε, δύο εκ των οποίων θα τα έχετε και στο χειριστήριο ώστε να εναλλάσσεστε εύκολα μεταξύ τους με το πάτημα ενός διακόπτη. Σε ό,τι αφορά τις τέσσερις σκανδάλες στην “πλάτη” του, δεν πρόκειται για έξτρα πλήκτρα αλλά για συντομεύσεις των λεγόμενων face buttons (A, B, X, Y). Με τον τρόπο αυτό, θα χρησιμοποιείτε τον δεξιό σας αντίχειρα για να ελέγχετε τον δεξιό αναλογικό μοχλό (ή D-pad, ανάλογα το τι έχετε επιλέξει), χωρίς να πρέπει να πατάτε και τα face buttons, ο έλεγχος των οποίων περνά πλέον στον μέσο και των παράμεσο του κάθε χεριού που ούτως ή άλλως ήταν ανενεργοί. Ειδικά στο Forza 6, μπορώ να πω ότι με έβαλαν ακόμα περισσότερο στο “πετσί” του ρόλου μου. Όσο για το καινούριο D-pad, βλέποντάς το στην αρχή αναρωτιόμουν ποιος έκατσε και σκέφτηκε το design του, μιας που μου φαινόταν τουλάχιστον αλλόκοτο. Παίζοντας όμως μαζί του άλλαξα γνώμη: η χρήση του ήταν πολύ πιο ξεκούραστη σε σχέση με το “παραδοσιακό” design. Σίγουρα η αίσθηση στην αφή ήταν διαφορετική αλλά μόλις το συνήθισα, δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.

About Freegr network

Από το Blogger.