Κάναμε τα ψώνια της ημέρας στο σούπερ μάρκετ του αύριο
Διαλέγοντας ένα προϊόν από το διαδραστικό ράφι σχετικές πληροφορίες για την τιμή, τον τρόπο χρήσης, τα διατροφικά στοιχεία, προτάσεις συνδυαστικών αγορών, μέχρι και το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα παραγωγής του, προβάλλονται σε μεγάλες οθόνες
Στο πολύ κοντινό μέλλον η καταναλωτική εμπειρία εντός των φυσικών καταστημάτων θα είναι εμπλουτισμένη με στοιχεία από το ψηφιακό περιβάλλον. Το μοντέλο αγορών που πολλοί καταναλωτές γνωρίζουν πλέον από τα e-shops, όταν επιλέγοντας ένα προϊόν έχουν απευθείας πρόσβαση σε πλήθος σχετικών πληροφοριών, λαμβάνοντας επιπλέον προτάσεις για συνδυαστικές αγορές και προσφορές, θα μπορεί να λειτουργεί και μέσα στον φυσικό χώρο του κάθε καταστήματος.
Ήδη στο Μιλάνο και στο πλαίσιο της Expo 2015 -της παγκόσμιας εμπορικής έκθεσης που διεξάγεται κάθε πέντε χρόνια σε διαφορετική πόλη και φέτος είναι αφιερωμένη στην παραγωγή και διαχείριση των τροφίμων, λειτουργεί το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος. Εκεί όλα τα προϊόντα είναι τοποθετημένα σε διαδραστικά ράφια. Μόλις ο καταναλωτής σηκώσει μια συσκευασία, ένα μπουκάλι, ένα φρούτο ή οτιδήποτε άλλο, σχετικές πληροφορίες προβάλλονται στις οθόνες που είναι τοποθετημένες ακριβώς από πάνω.
Η τιμή, ο τρόπος χρήσης, προτάσεις συνδυαστικών αγορών, αναλυτικές πληροφορίες για τη διατροφική αξία (θερμίδες, λιπαρά κ.α.), όπως και στοιχεία για το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα παραγωγής του κάθε προϊόντος, είναι άμεσα ορατά στον πελάτη.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου