Σκεπτικοί οι καταναλωτές έναντι των tablets

Έρευνα διεξήγαγε η GfK Hellas στις αρχές του έτους, καταγράφοντας το «ταξίδι» του καταναλωτή προς την τελική του απόφαση στην αγορά tablet. Σύμφωνα με τα ευρήματα, σημαντικό παράγοντα στην τελική απόφαση αποτελούν οι πωλητές εντός του καταστήματος, με κύριο κριτήριο αγοράς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Το μέγεθος της οθόνης, το λειτουργικό, η τιμή και η ποιότητα της οθόνης είναι τα τέσσερα συστατικά που αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής και μόνο 4 στους 10 από τους πρόσφατους αγοραστές δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν.
Βασικά μειονεκτήματα αποτελούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και μόνο το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το tablet που αγόρασαν με απόλυτη βεβαιότητα.Σε αντίστοιχο ποσοστό, είναι εκείνοι που το προϊόν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ένας στους τρεις επισκέπτεται την ιστοσελίδα των καταστημάτων για να ενημερωθεί για τα προϊόντα πριν την τελική απόφαση, ενώ πλέον δραστήριοι χρήστες στην κατηγορία είναι οι άνδρες, έναντι του γυναικείου πληθυσμού, με το 65% των ανδρών να κάνει χρήση του tablet σε καθημερινή βάση. marketingweek

, , , , ,

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ FORUM

Το δημοφιλεστερο τεχνολογικο blog. Ειδησεις και σχολια για τα καλά νεα της τεχνολογια από την πλευρα των χρηστων.

Related Posts with Thumbnails

FACEBOOK

LIVE RADIO

Live Radio

Social Icons

Sample Text

Followers

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ FREEGR

ΤΟ FREEGR.GR ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.