ειδήσεις

Εφαρμογή που δίνει φαγητό σε όσους πεινούν

Όταν ήταν 11 χρονών ο Oscar Ekponimo ήταν τόσο πεινασμένος που κοίταζε τα πιάτα στην κουζίνα του σπιτιού του στη Νιγηρία και είχε μόνο μια ευχή: να γέμιζαν με κάποιο μαγικό τρόπο με φαγητό. Η ζωή ήταν δύσκολη εξαιτίας της φτώχειας και της ανέχειας. Εξάλλου στη συγκεκριμένη χώρα της Αφρικής 13 εκατομμύρια Νιγηριανοί υποφέρουν από την πείνα και το 7% ζει με λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα. Ο πατέρας του Oscar είχε σταματήσει τη δουλειά εξαιτίας ενός εγκεφαλικού και η μητέρα του, που εργαζόταν σαν νοσοκόμα, έπαιρνε τόσα λίγα που με δυσκολία εξασφάλιζε στο σύζυγο και τα παιδιά της ένα πιάτο φαγητό κάθε δύο μέρες. «Η μητέρα μου συνήθιζε να μας υπενθυμίζει ότι η πείνα δεν θα κρατούσε για πάντα. Αυτό μου έδινε ελπίδα να συνεχίζω να ζω» είχε πει σε συνέντευξή του.
 «Συχνά πήγαινα στο σχολείο χωρίς καθόλου φαγητό και ικανοποιούσα την πείνα μου μόνο αν κάποιος συμμαθητής μου ήθελε να μοιραστεί το σνακ του» ανέφερε στο CNN. Όταν συχνά σκεφτόταν τι θα ήθελε να κάνει μεγαλώνοντας, το 11χρονο τότε αγόρι -και σημερινός πια 32 ετών- το μόνο που του ερχόταν στο μυαλό ήταν μια δουλειά με κοινωνικό αντίκτυπο. Μια δουλειά που θα έφερνε φαγητό στα πιάτα των φτωχών και θα βοηθούσε να γίνει ο κόσμος καλύτερος. Μια δουλειά που θα εξασφάλιζε ότι δεν θα υπήρχαν παιδιά που θα ζούσαν όπως εκείνος, στην απόλυτη αθλιότητα. «Τα χρόνια της πείνας ήταν σκληρά. Το αίσθημα της εξαθλίωσης προκαλούσε ανισορροπία και με επηρέαζε συναισθηματικά. Ο μπαμπάς μου κατάφερε να ξαναβρεί δουλειά, αλλά εγώ αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τις δεξιότητές μου και να βρω τρόπους ώστε άλλοι άνθρωποι να μην περάσουν όσα εγώ είχα βιώσει» επισήμανε.

About Freegr network

Από το Blogger.