Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Οι Millennials, η γενιά δηλαδή που γεννήθηκε από τις αρχές του ’80 έως και τις αρχές του 2000, αποτελούν τον πονοκέφαλο των διαφημιστικών εταιριών αφού πρέπει να εφεύρουν διαφορετικούς τρόπους για να επικοινωνήσουν μαζί τους. Η γενιά που γνώρισε την ψηφιακή επανάσταση λοιπόν, έχει πολύ διαφορετικές καταναλωτικές συνήθειες από την προηγούμενη γενιά. Για τους “παλιούς” αρκούσε μια διαφήμιση στην τηλεόραση και σε κάποιο έντυπο μέσο. Ωστόσο σήμερα οι εταιρίες πρέπει να αποκτήσουν μια τελείως διαφορετική στρατηγική, αφού η τηλεόραση ανοίγει στα σπίτια των Millennials πιο σπάνια και όταν ανοίγει είναι συνήθως για κάποια συνδρομητική υπηρεσία streaming ή για κάποια κονσόλα παιχνιδιών. Έτσι οι εταιρίες στρέφονται πλέον σχεδόν αποκλειστικά στα social media και γενικότερα στην online παρουσία.

, , , ,

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE

Το δημοφιλεστερο τεχνολογικο blog. Ειδησεις και σχολια για τα καλά νεα της τεχνολογια από την πλευρα των χρηστων.

Related Posts with Thumbnails

FACEBOOK

Social Icons

Sample Text

Followers

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ FREEGR

ΤΟ FREEGR.GR ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.