Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν καταστεί αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητάς μας απορροφώντας σημαντικό τμήμα της ψηφιακής μας δραστηριότητας.
Μοιραία, η αναζήτηση νέας θέσης εργασίας με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να προκαλέσει τόσο θετική όσο και αρνητική εντύπωση στον εργοδότη. Για τον λόγο αυτό η ManpowerGroup εντοπίζει τις βασικές ενέργειες που απαιτούνται από τους υποψήφιους για την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αναζήτηση εργασίας.
Το LinkedIn ενδεχομένως να είναι το πρώτο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης που σκέφτονται οι περισσότεροι υποψήφιοι όταν πρόκειται για αναζήτηση εργασίας. Ωστόσο, το branding στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να πραγματοποιηθεί σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, από το Instagram μέχρι και το Twitter. Για όσους αναζητούν εργασία, μπορούν να βρουν χρήσιμες συμβουλές για μια στρατηγική χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με σκοπό τη μεγιστοποίηση και βελτιστοποίηση της θετικής παρουσίας σε αυτά. Ακολουθούν τέσσερις βασικές ενέργειες:
Αρχικά καλό είναι να εξετάσετε τη συνολική παρουσία σας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και να σημειώσετε όλες τις «περιοχές» στις οποίες εμφανίζεστε. Τα προφίλ σας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι δημόσια ή ιδιωτικά; Μήπως το blog σας παραμένει ανενεργό και μη ενημερωμένο για πολύ καιρό; Δημοσιεύετε περιεχόμενο που εμφανίζει τις δεξιότητες ή τα ενδιαφέροντά σας; Αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει να θέσετε στον εαυτό σας όταν ξεκινάτε τον έλεγχο της online παρουσίας σας. Εξετάστε ποια ακριβώς μηνύματα «περνάτε» στα επιμέρους προφίλ σας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης σε κάποιον που δεν σας έχει συναντήσει ποτέ και σκεφτείτε αν είστε πλήρως ικανοποιημένοι με την εικόνα που παρουσιάζετε.
Στη συνέχεια, αναλάβετε δράση. Ίσως θελήσετε να μετατρέψετε σε ιδιωτικά ορισμένα δημόσια προφίλ, να δημιουργήσετε δευτερεύοντες λογαριασμούς ή να αρχίσετε να ανταλλάσσετε περιεχόμενο που αντιστοιχεί στην εργασία που αναζητάτε.
Ποια είναι η αντιμετώπισή σας σε μηνύματα των Μέσων Κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την αναζήτηση εργασίας; Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης δεν διαφέρουν από τη χρήση οποιουδήποτε άλλου μέσου επικοινωνίας. Ένα προσωπικό μήνυμα σε κάποιον που μπορεί να βοηθήσει στην πραγματοποίηση μιας σύνδεσης ή μιας σύστασης μπορεί να είναι ευπρόσδεκτο – εφόσον είναι σχετικό και δεν γίνεται αντιληπτό ως spam. Πραγματοποιήστε την έρευνά σας πριν από την αποστολή ενός άμεσου μηνύματος για να δηλώσετε ότι σας ενδιαφέρει να μιλήσετε ειδικά με αυτό το άτομο, αντί να «σπαμάρετε».
Είτε βρίσκεστε σε άμεση αναζήτηση εργασίας είτε όχι, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν πάντα για την ανάπτυξη, βελτίωση και διατήρηση μακροπρόθεσμων σχέσεων. Για παράδειγμα, το YouTube περιέχει πλήθος από βίντεο tutorial που διδάσκουν προγραμματισμό, παρέχουν συμβουλές δικτύωσης και πολλές άλλες σημαντικές δεξιότητες σταδιοδρομίας. Αντί να χάνετε τον χρόνο σας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, χρησιμοποιήστε τα για να αποκτήσετε ένα επαγγελματικό πλεονέκτημα.
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν ένα επιπρόσθετο εργαλείο αναζήτησης εργασίας, οπότε μην ανεβάζετε posts ή μην τουιτάρετε σε βάρος της δικτύωσης σας, αλλά προσπαθήστε να βελτιώσετε το βιογραφικό σας και να αναπτύξετε την καριέρα σας. Ο συνδυασμός της παραδοσιακής εξέλιξης της σταδιοδρομίας σας με τη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να επιταχύνει την εργασιακή σας πρόοδο.
Τέλος, κατά τη διαδικασία αναζήτησης εργασίας μπορείτε να απευθυνθείτε σε ειδικούς οργανισμούς εύρεσης και στελέχωσης ανθρώπινου δυναμικού- όπως η ManpowerGroup -που διαθέτουν εξειδικευμένους συμβούλους οι οποίοι μπορούν να σας παρέχουν επαγγελματική καθοδήγηση βρίσκοντας για λογαριασμό σας την ιδανική εργασία που ταιριάζει στο επαγγελματικό σας προφίλ.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου