After sales service:Ανύπαρκτο στην Ελλάδα για χρόνια
Η υπόθεση των after sales service είναι μια πονεμένη ιστορία στην Ελλάδα εδώ και χρόνια χωρίς αιδώ και ουσία. Από την μία οι πωλητές- υπάλληλοι των καταστημάτων Πληροφορικής που παραμένουν ανειδίκευτοι σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να γνωρίζουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά προιόντων και από τις εταιρείες που ενδιαφέρονται μόνο για τις πωλήσεις και την παρουσίαση κερδοφόρων ισολογισμών στο τέλος του χρόνου δημιουργούν ένα εκρηκτικό μίγμα. Φυσικά δεν ισχύει για όλες τις εταιρείες ή καταστήματα αλλά αναλογιστείτε ότι οι μετρήσεις αναφέρουν ότι έχουμε έλλειμμα ανθρώπων Πληροφορικής στην χώρα μας. Εκείνο που δεν μου αρέσει είναι ότι σε ορισμένα πολυκαταστήματα με είδη Πληροφορικής η ασχετοσύνη πάει σύννεφο με την άκρα αγνωσία των πωλητών ακόμα και σε απλές ερωτήσεις. Σε άλλες περιπτώσεις υπάρχουν κατατοπισμένοι υπάλληλοι σε παραδοσιακές εταιρείες του χώρου. Ας αφήσουμε όμως κατά μέρους τα σχόλια περί γνώσης και ας πάμε στο προκείμενο.
Σε περιπτώσεις που κάποιος χρήστης χρειαστεί after sales service εφόσον το προιόν του είναι εντός εγγύησης θα κάνει ένα μικρό Γολγοθά για να βρει δικαίωση. Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιες γραμμές εξυπηρέτησης αλλά το πρόβλημα είναι ότι πολλές αντιπροσωπείες άκουσον άκουσον από όσα διάβασα σε αρκετά φόρουμ όταν επισκευάζουν ένα μηχάνημα παραδέχονται ότι δεν έχουν στόκ υλικών. Τότε βρε μάγκες το σέρβις γιατί το έχετε; Για να απασχολείτε υπαλλήλους; Σύντομα ο αδαής χρήστης ανακαλύπτει ότι πρέπει να περιμένει καιρό, αφήστε που ορισμένοι έξυπνοι ζητούν χρήματα για επισκευή ειδών ακόμα και εντός εγγύησης. Μήπως θα πρέπει να επαναφέρουμε τους νόμους της Ε.Ε. τόσο για το σέρβις και την ισχύ του όσο και την εγγύηση που οφείλεται να είναι 2 χρόνια και όχι μισή όπως θέλουν ορισμένοι έξυπνοι του χώρου. Το άλλο πρόβλημα από τα τόσα πόστ σε φόρουμ είναι ότι πολλές φορές τα πολυκαταστήματα δεν εισάγουν είδη από τις επίσημες αντιπροσωπείες αλλά από παραεισαγωγές δηλαδή από χώρες εντός η εκτός Ε.Ε. Θυμάμαι όταν πήρα το πρώτο pocket pc ότι η ευγενική υπάλληλος μου ανέφερε ότι περίμεναν την άφιξη του κοντέινερ για να πάρουν το υλικό και να το διανείμουν στα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Και πρόκειται για γνωστή φίρμα. Επομένως κάτι δεν πάει καλά σε αυτή την χώρα οπότε η ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε. Η Πολιτεία οφείλει να αναδεικνύει θέματα προστασίας του καταναλωτή και οι εταιρείες, καταστήματα να αντιμετωπίζουν τον πελάτη με σεβασμό με το ίδιο χαμόγελο όταν πάει στο ταμείο να πληρώσει το είδος που επέλεξε αλλά και όταν το επιστρέφει για βλάβη. Δυστυχώς όμως χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου