Όπως όλα δείχνουν, οι SSD πρόκειται να γίνουν οι νέες ελάχιστες προδιαγραφές για τα σύγχρονα παιχνίδια PC. Ενώ οι SSD έχουν παρουσία μόνιμη στις τελευταίες και καλύτερες παιχνιδομηχανές και φορητούς υπολογιστές PC, δεν έχουμε δει τους προγραμματιστές παιχνιδιών να πιέζουν πραγματικά για την απαίτηση παρουσίας SSD ως ελάχιστο όριο... μέχρι αυτή την εβδομάδα.
Η Microsoft κατά τη διάρκεια του Xbox Games Showcase την περασμένη εβδομάδα, αποκάλυψε ότι το πρώτο νέο IP της Bethesda μετά από 25 χρόνια, το Starfield, θα απαιτεί 125GB αποθηκευτικού χώρου σε SSD αποκλειστικά όταν κάνει το ντεμπούτο του στις 6 Σεπτεμβρίου. Η αναφορά δεν αποτελεί σύσταση αλλά είναι η ελάχιστη προδιαγραφή για να παίξετε το Starfield σε υπολογιστή.
Ένα μεμονωμένο παιχνίδι δεν αποτελεί τάση, όμως την ίδια στιγμή η CD Projekt Red αποκάλυψε επίσης ότι αυξάνει τις ελάχιστες προδιαγραφές του Cyberpunk 2077 ώστε να απαιτεί τουλάχιστον SSD και να καταργεί σταδιακά την υποστήριξη HDD. Ενώ η αλλαγή των απαιτήσεων συστήματος για το Cyberpunk 2077 σχετίζεται με το επερχόμενο expansion Phantom Liberty που δεν θα κυκλοφορεί σε παλαιότερες κονσόλες Xbox One και PS4 με HDD, το βασικό παιχνίδι για PC θα ενημερωθεί σύντομα με αυτές τις ελάχιστες προδιαγραφές SSD.
"Μία από τις αλλαγές είναι η επιλογή να σταματήσουμε να υποστηρίζουμε τους σκληρούς δίσκους για τις ελάχιστες απαιτήσεις. Οι SSD προσφέρουν ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, βελτιωμένο streaming και καλύτερη συνολική απόδοση σε σύγκριση με τους σκληρούς δίσκους", εξηγεί η CD Projekt Red σε ένα blog post.
Το Cyberpunk 2077 δεν θα σταματήσει ξαφνικά να λειτουργεί σε σκληρούς δίσκους, αλλά η CD Projekt Red θα διακόψει την ενεργή υποστήριξη και θα σταματήσει να δοκιμάζει το παιχνίδι σε σκληρούς δίσκους, οπότε οι παίκτες θα μπορούσαν τελικά να αντιμετωπίσουν προβλήματα απόδοσης ή και bugs.
Είναι αναπόφευκτο ότι θα δούμε περισσότερα παιχνίδια για PC να απαιτούν την παρουσία SSD, καθώς οι προγραμματιστές παιχνιδιών συνεχίζουν να αφήνουν πίσω τους τη γενιά κονσολών Xbox One και PS4 και αρχίζουν να πιέζουν τα όρια των Xbox Series S / X και PS5. Τόσο το Xbox One όσο και το PS4 κυκλοφόρησαν με σκληρούς δίσκους και οι κονσόλες επηρεάζουν πάντα σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται ένα cross-platform παιχνίδι.
Τώρα που οι κονσόλες της τρέχουσας γενιάς διαθέτουν όλες SSD, είμαστε έτοιμοι να δούμε τι μπορούν να κάνουν οι προγραμματιστές με αυτή την τεχνολογία ταχείας φόρτωσης, τώρα που είναι έτοιμοι να αφήσουν τους HDD στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.λ ενώ ελπίζουμε ότι θα δούμε και περισσότερα παιχνίδια να υποστηρίζουν το DirectStorage. Η όλη εξέλιξη αναμένεται να αποτελέσει μια σταδιακή μετάβαση, όπου οι εταιρείες ανάπτυξης είναι απίθανο να εμποδίζουν πραγματικά την εκτέλεση ενός παιχνιδιού σε σκληρούς δίσκους όμως σε θέματα απόδοσης η διαφορά είναι πολύ μεγάλη για τον gamer.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου