freegr

ΓΕΜΙΣΤΕ ΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΕ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ, ΟΕΟ...

Την περασμένη εβδομάδα, η Audi ανακοίνωσε ότι γέμισε το ρεζερβουάρ ενός από τα αυτοκίνητα της με ένα είδος συνθετικού καύσιμου (e-Diesel) που δημιουργείται με μια διαδικασία υψηλής θερμοκρασίας, η οποία απαιτεί απλώς νερό και διοξείδιο του άνθρακα. Αν και για την παραγωγή του καύσιμου απαιτούνται για την ώρα σημαντικές ποσότητες ενέργειας, η εταιρεία πιστεύει ότι αυτή η ενέργεια μπορεί να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα της διαδικασίας.
Το καύσιμο παρήχθη μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται ηλεκτρόλυση υψηλής θερμοκρασίας, κατά την οποία ο ατμός θερμαίνεται λίγο πριν εφαρμοστεί ηλεκτρική ενέργεια για τον διαχωρισμό των υδρατμών στα στοιχεία υδρογόνο και οξυγόνο. Οι υψηλές θερμοκρασίες κάνουν αυτή τη διαδικασία πιο αποδοτική και, όπως η Audi σημειώνει, η περίσσια θερμότητα που παράγεται μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλους σκοπούς, ενισχύοντας περαιτέρω την αποδοτικότητα. Το υδρογόνο μπορεί στη συνέχεια να συνδυαστεί με διοξείδιο του άνθρακα σε μια διαδικασία που παράγει υγρούς υδρογονάνθρακες (αυτές οι αντιδράσεις απαιτούν υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις).

Η τρέχουσα μονάδα παραγωγής (εν μέρει υποστηρίζεται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας και Έρευνας της Γερμανίας) χρησιμοποιεί CO2 που προέρχεται από μια εγκατάσταση βιοαερίου, την οποία συμπληρώνεται από μία εγκατάσταση δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα που απορροφάει το φυσικό αέριο από την ατμόσφαιρα.

Δημοσιευμένη Εικόνα


Η Γερμανία έχει κάνει τεράστιες επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά και ανενεώσιμες πηγές ενέργειας καλύπτοντας και με το παραπάνω την ζήτηση. Καθώς η χώρα ωστόσο συνεχίζει να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν και περίοδοι υπερπαραγωγής. Ως εκ τούτου, η Audi προωθεί την τεχνολογία ως ένα πρόσθετο μέσο για να σταθεροποιηθεί το δίκτυο όταν η παραγωγή της πράσινης ενέργειας φτάσει στο αποκορύφωμα της

About Freegr network

Από το Blogger.