Επιπλέον, πιστεύουν ότι οι παράγοντες που πιθανώς να συμβάλουν περισσότερο στην βελτίωση της σχέσης τους με τους πελάτες είναι τα δεδομένα και οι αναλύσεις (79%) και τα συστήματα διαχείρισης σχέσεων (76%).
Σύμφωνα με την PwC, οι νέοι τρόποι ανάλυσης δεδομένων δίνουν τη δυνατότητα στους ασφαλιστές να προετοιμάζονται καλύτερα για τις μελλοντικές εξελίξεις (προγνωστικές αναλύσεις - predictive analytics) αλλά και να προβλέπουν και να διαμορφώνουν τα αποτελέσματα, π.χ. μειωμένα ποσοστά ατυχημάτων και καλύτερη υγεία και φυσική κατάσταση (καθοδηγητικές αναλύσεις - prescriptive analytics).
Αυτή η πιο προνοητική και προληπτική προσέγγιση αλλάζει τον ρόλο των ασφαλιστών δημιουργώντας μεγάλη κοινωνική αλλά και οικονομική αξία.
Παρ' όλα αυτά, η τεχνολογία προσφέρει και νέα κριτήρια αξιολόγησης της ικανοποίησης και ανταπόκρισης των πελατών και του κόστους υπηρεσιών και κάνει πιο εύκολη για τους πελάτες την αξιολόγηση και σύγκριση των ασφαλιστών έναντι των ανταγωνιστών τους. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, η ικανότητα να ανταποκριθούν σε αυτές τις προκλήσεις συχνά παρεμποδίζεται από αργοκίνητα και δυσλειτουργικά παραδοσιακά πληροφοριακά συστήματα και παραδοσιακούς τρόπους εργασίας.
Σχεδόν το 70% των διευθύνοντων συμβούλων του ασφαλιστικού κλάδου αντιμετωπίζουν την τεχνολογική αλλαγή ως απειλή για την ανάπτυξη και πάνω από το 60% αυτών είναι προβληματισμένοι για τις αλλαγές που παρατηρούνται στην καταναλωτική δαπάνη και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Πολλά από αυτά τα νέα κριτήρια αξιολόγησης του ανταγωνισμού δημιουργούνται από εταιρείες χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (FinTech), οι οποίες συνεχώς αναζητούν κενά και αδυναμίες της αγοράς, χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία για να οξύνουν την αντίληψη των καταναλωτών και αξιοποιώντας φτηνά ψηφιακά κανάλια διανομής για να εκτοπίσουν εδραιωμένους ανταγωνιστές.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου