Περισσότερο από το 19% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα χρησιμοποιεί Ad blocker, ενώ τρεις στους δέκα χρήστες εγκατέστησαν κάποιο ad blocking software τους τελευταίους 12 μήνες, το οποίο μεταφράζεται σε 50% αύξηση του proliferation rate!
Ο ρυθμός αυτός αύξησης φαίνεται να οδηγείται από την εκνευριστική εμπειρία χρήσης του διαδικτύου ως αποτέλεσμα του άναρχου τρόπου εμφάνισης διαφημίσεων, μέσα / έξω και γύρω από το περιεχόμενο το οποίο προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση ο χρήστης.
Ωστόσο, μία έξυπνη στρατηγική στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων θα μπορούσε να αντιστρέψει το άσχημο αυτό κλίμα, καθώς δύο στους τρεις χρήστες ad blocking software δηλώνουν ρητά πώς θα απεγκαθιστούσαν το software αν οι ιστοσελίδες σεβόντουσαν την εμπειρία χρήσης του αναγνώστη.
Το νούμερο αυτό μεταφράζεται σε ένα ποσοστό αποκλεισμού διαφημίσεων περίπου κατά 10% και μια αύξηση σχεδόν 30% σε αποτελεσματική προσέγγιση του κοινού.
The fact that 2 out of 3 ad blocking users replied that they would be willing to uninstall their ad blocker (should the advertisements become less intrusive and not impact their user experience) is an encouraging sign for the online advertising industry.
Όσον αφορά τα στοιχεία χρήσης του ad blocking software στην Ελλάδα, παρατηρούμε πως τα desktop/laptop παρουσιάζουν σημαντικά αυξημένο ad blocking rate (34,3%) σε σχέση με τις φορητές προσωπικές συσκευές, στις οποίες το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 2,8% (smartphones) και 4,7% (tablets):
On a per device basis, desktop/laptop is most affected, with an ad blocking rate of 34,3%, whereas mobile and tablet, two devices equally if not more important in terms of media consumption, have an ad blocking rate of 2,8% and 4,7% respectively.
Το προφίλ του μέσου χρήστη ad blocking software στην Ελλάδα είναι Άνδρας (60,8%) ηλικίας 18 έως 34 ετών (54,3%):
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου