apple

Apple, Google και Amazon κόντρα στους φόρους της Ε.Ε. με το κόστος στους πελάτες

Η Ευρώπη εδώ και καιρό δεν είναι ευχαριστημένη από τα τεράστια κέρδη που αποκομίζουν οι Αμερικανοί τεχνολογικοί γίγαντες από τους Ευρωπαίους πολίτες, σε σχέση με τους ελάχιστους φόρους που πληρώνουν. Ελλείψει ενός ενιαίου φορολογικού συστήματος στην Ένωση, διάφορα ευρωπαϊκά κράτη έχουν εισάγει νέους φόρους που στοχεύουν συγκεκριμένα αυτές τις εταιρίες. Αυτό όμως δε φαίνεται να πτοεί τις εταιρίες, οι οποίες πολύ απλά μετακυλούν το κόστος στους αποδέκτες των υπηρεσιών τους.
Apple, Google και Amazon, ανακοίνωσαν όλες αλλαγές στις τιμολογιακές πολιτικές για αυτές τις χώρες. Συγκεκριμένα, η Apple εισάγει νέα αύξηση 3% σε Γαλλία και Ιταλία, επιπλέον του 20% και 22% αντίστοιχα που υπάρχει ήδη. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η αύξηση επιπλέον του 20% είναι 2%, ενώ στη Γερμανία μόνο υπάρχει μείωση από το 19% στο 16%. Πιο αναλυτικά, η Apple επιπλέον του φόρου που ήδη πληρώνει στην εκάστοτε κυβέρνηση, θα προσθέσει και το νέο φόρο πριν αποδώσει στους developers τα κέρδη τους, πράγμα που σημαίνει μικρότερα κέρδη για αυτούς και μετακύληση του κόστους. Οι αλλαγές όμως δεν επηρεάζουν τις τιμές του App Store.
Η Google αυξάνει τις τιμές όλων των διαφημίσεων που αγοράζονται μέσω Google Ads και YouTube κατά 2% στην περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου για παράδειγμα. Να θυμίσουμε πως η Google UK δήλωσε πέρυσι £1.6 δισεκατομμύρια έσοδα και πλήρωσε σε φόρους μόλις £44 εκατομμύρια.
Οι φόροι ψηφιακών υπηρεσιών αυξάνουν το κόστος της ψηφιακής διαφήμισης. Συνήθως, αυτού του είδους αυξήσεις κόστους μετακυλούν στους πελάτες και όπως άλλες εταιρίες που επηρεάζονται από αυτόν το φόρο, θα προσθέσουμε το μερίδιο αυτό στις αποδείξεις μας από το Νοέμβριο. Θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε όλους τους φόρους μας στο Ηνωμένο Βασίλειο και να ενθαρρύνουμε τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να επικεντρωθούν σε μία διεθνή αναθεώρηση φόρων αντί να προβαίνουν σε νέες, μονομερείς κινήσεις.
Από την 1η Σεπτεμβρίου και η Amazon αυξάνει την προμήθειά της από τρίτους πωλητές κατά 2%. Δήλωσε πως στο παρελθόν απέφυγε να προβεί στην αύξηση όσο το Ηνωμένο Βασίλειο συζητούσε το νέο ψηφιακό φόρο, αλλά τώρα που έγινε νόμος προχωράει με την αύξηση των Referrals, Fulfilment by Amazon, Multichannel Fulfilment και κόστη αποθήκευσης. Έτσι, οι τρίτοι πωλητές της Amazon UK θα επιβαρυνθούν πέραν του φόρου 20%, επιπλέον 2% από τον ψηφιακό φόρο.

About Freegr network

Από το Blogger.