capcom

Devils may Cry4: Πέρα απο τα όρια!

Η σειρά Devil May Cry παραμένει διαχρονική αξία με αποτέλεσμα να κατατάσσεται υψηλά στις προτιμήσεις, αλλά και στην εκτίμηση, των παικτών. Ο ερχομός του τέταρτου επεισοδίου πριν μερικούς μήνες συνέχισε αυτήν την καλή παράδοση, προσφέροντας μπόλικη αδρεναλίνη στους gamers με καταιγιστική δράση και εφέ, συνοδευόμενη από ένα αρκετά προσεγμένο οπτικό τομέα και φυσικά έναν νέο πρωταγωνιστή, τον Nero. Ο τίτλος θα δοκιμάσει την τύχη του στο PC και φυσικά η προσοχή των περισσοτέρων είναι στραμμένη στο αν η Capcom κατάφερε να λύσει τα προβλήματα που είχαν εμφανιστεί κατά την μεταφορά του τρίτου μέρους στους προσωπικούς υπολογιστές, αφού τα πράγματα τότε δεν ήταν ευχάριστα.
Το σίγουρο είναι πως το Devil May Cry 4 είναι ένας άκρως προσεγμένος τίτλος, που δείχνει να έχει μεταφερθεί άψογα από τα Xbox 360 και PlayStation 3 στο PC. Φυσικά η έννοια της μεταφοράς είναι εν μέρει άτοπη, μιας και η ίδια η εταιρία είχε παραδεχθεί παλιότερα πως όλο το development είχε γίνει σε PC engine και κατόπιν ο κώδικας μεταφέρθηκε στις κονσόλες. Κάτω από αυτό το πρίσμα είναι πραγματικά δύσκολο να κατανοήσει κανείς γιατί η συγκεκριμένη έκδοση καθυστέρησε πέντε ολόκληρους μήνες, την ώρα που τα επιπλέον στοιχεία είναι ουσιαστικά ανύπαρκτα. Σαφώς και αρχικά το παραπάνω χαρακτηριστικό προδιαθέτει αρνητικά, αλλά ευτυχώς η συνέχεια αποζημιώνει και με το παραπάνω μιας και για άλλη μια φορά ο πυρήνας του τίτλου δεν έχει αλλάξει και καταφέρνει να προσφέρει αρκετές ώρες διασκέδασης.
Η ενασχόληση με την έκδοση για τις κονσόλες παλιότερα είναι αλήθεια πως είχε αφήσει αρκετά καλές εντυπώσεις, αν και σήμερα μετά από τόσο καιρό και επιστρέφοντας για άλλη μια φορά στον κόσμο του Nero, τα διάφορα ατοπήματα του τίτλου είναι ίσως περισσότερο εμφανή. Για κάποιον που ασχολείται για πρώτη φορά με το τέταρτο επεισόδιο της σειράς τα προβλήματα δεν είναι και τόσο εμφανή, αλλά από την άλλη, δεν γίνεται να μην αναφερθούν. Μιας και ουσιαστικά ο τίτλος είναι ο ίδιος με αυτόν που κυκλοφόρησε πέντε μήνες νωρίτερα, δεν πρόκειται να γίνει αναφορά στο σενάριο ή το battle system που αυτή την φορά είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ αλλά μια γενικότερη παρουσίαση, επισημαίνοντας παράλληλα τις όποιες διαφορές ή προσθήκες έγιναν στην πορεία.
Προσπερνώντας την αρκετά χρονοβόρα εγκατάσταση του τίτλου, ο παίκτης μεταφέρεται στο κεντρικό μενού που φυσικά παραμένει το ίδιο, αν και εδώ ξεχωρίζουν δύο νέες επιλογές. Συγκεκριμένα, διαθέσιμα είναι τα Turbo και Legendary Dark Knight mode και φυσικά εδώ επικεντρώνονται και όλα τα παράπονα. Η Capcom, δυστυχώς, παρουσιάζεται ιδιαίτερα φειδωλή στον συγκεκριμένο τομέα, μιας και παρόλο που τα δύο νέα modes είναι άκρως εθιστικά δεν προσφέρουν κάτι το πραγματικά καινούργιο. Η εξέλιξη του τίτλου παραμένει η ίδια, οι εκπλήξεις απουσιάζουν και, αναμενόμενα για κάποιον που γνωρίζει τι μέλει γενέσθαι, η διάρκεια μειώνεται σημαντικά.

About Freegr network

Από το Blogger.