To DirectX 11 θα κάνει την διαφορά;
Πέμπτη, Ιουλίου 24, 2008
3D
,
DirectX11
,
freegr.gr
,
games
,
microsoft
,
multicore
,
shaderr
,
tessellation
,
Vista
,
Windows
Η Microsoft τελικά έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες σχετικά με το Direct X 11, την τελευταία έκδοση του γνωστού graphics API. Βασισμένο στο Direct X 10, το λογισμικό θα είναι διαθέσιμο μόνο για Windows Vista και μελλοντικές εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος της Microsoft(Windows).Το Direct X 11 φέρνει την διαφορά καθώς θα προσθέσει νέα τεχνολογία υπολογισμού shader που η Microsoft αναφέρει ότι θα επιτρέψει στις GPUs να χρησιμοποιηθούν"για κάτι περισσότερο από 3D γραφικά," επιτρέποντας στους developers να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες γραφικών ως παράλληλους επεξεργαστές.Το Direct X 11 θα υποστηρίξει το tessellation, ένα χαρακτηριστικό το οποίο μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τους developers να δημιουργήσουν μοντέλα τα οποία από κοντά θα φαίνονται πιο ομαλά. Επίσης πολύπλευρο handling πηγών(resources) θα ενσωματωθεί , καθιστώντας ευκολότερο για τα παιχνίδια να χρησιμοποιούν multi-core επεξεργαστές σε ένα μηχάνημα οπότε οι πολυπηρήνες θα βρεθούν στο επίκεντρο. Η Microsoft ωστόσο υποστήριξε ότι το Direct X 11 θα προσθέτει στα υπάρχοντα χαρακτηριστικά υλικού συμβατό με Direct Χ 10, αν και δεν έγινε άμεσα σαφές ποια θα είναι αυτά τα χαρακτηριστικά. Η ημερομηνία έναρξης του νέου λογισμικού δεν δόθηκε, αν και η Microsoft αναμένεται να δώσει περισσότερες πληροφορίες στο κοντινό μέλλον ωστόσο το πρότυπο θα αποδοθεί πλήρως απο το 2009 μαζί πιθανόν με Vista SP2...
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου