Τον περασμένο μήνα, η Google παρουσίασε το project «Accelerated Mobile Pages» (AMP), το οποίο στοχεύει στη μείωση του χρόνου φόρτωσης των ιστοσελίδων σε φορητές συσκευές, ο οποίος αποτελεί ένα από τα βασικά παράπονα των χρηστών.
Μάλιστα, η Google δήλωσε ότι τα αποτελέσματα του project θα γίνουν εμφανή στις αρχές του επόμενου έτους. Επιπλέον, ανέφερε τον βασικό σκοπό για τον οποίο υλοποιεί το συγκεκριμένο project, ο οποίος δεν είναι άλλος από τις διαφημίσεις. Συγκεκριμένα, βασικοί συνεργάτες της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι το ίδιο το Adsense της Google, το Outbrain και η AOL.
Χάρη στο AMP λοιπόν θα μειωθεί η κατανάλωση δεδομένων και ο χρόνος φόρτωσης των σελίδων, όπως αναφέρθηκε όμως, η Google έχει όφελος από τη συγκεκριμένη διαδικασία. Για την ακρίβεια, προσπαθεί να περιορίσει τη χρήση των ad-blockers, τα οποία περιορίζουν σε σημαντικό βαθμό τα έσοδά της από διαφημίσεις. Επιπλέον, τα ad-blockers ενισχύθηκαν πρόσφατα, καθώς η Apple πρόσθεσε υποστήριξη για τα εν λόγω plug-ins στο Safari στο iOS 9.
Βασικός λόγος για τον οποίο αρκετοί χρήστες καταφεύγουν σε ad-blockers είναι ότι, σε αρκετές ιστοσελίδες, οι διαφημίσεις καταναλώνουν ίδιο ή ακόμη και μεγαλύτερο ποσοστό δεδομένων από το ίδιο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Παραδείγματος χάρη, η ιστοσελίδα New York Times δήλωσε ότι η κεντρική της σελίδα φορτώνει σχεδόν δύο φορές πιο γρήγορα με το ad-blocker «Purify» εγκατεστημένο στο iPhone. Ακόμη, η κεντρική σελίδα ενός άλλου ιστότοπου, διαθέτει 15 MB διαφημίσεων και μόλις 4 MB περιεχομένου.
Η GOOGLE ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟ 2016
Τρίτη, Δεκεμβρίου 01, 2015
τεχνολογία
,
freegr
,
Google
,
news
,
software
,
tech
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου