Στο τηλεοπτικό πεδίο έχει μεταφερθεί πλέον ο ανταγωνισμός των τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για την εμπορευματοποίηση (commodization) των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σε τέτοιο βαθμό, που πλέον τη διαφορά στα επιμέρους πακέτα θα κάνει το τηλεοπτικό περιεχόμενο.
Η Forthnet και ο ΟΤΕ έχουν μετακινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση και προσφέρουν ήδη ολοκληρωμένα πακέτα τηλεπικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης. Προς την κατεύθυνση αυτή κινείται και η Vodafone με το Vodafone TV, το οποίο ωστόσο προσφέρεται προς το παρόν μόνον ενσύρματα.
Μόνον η Wind δεν έχει κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση, παρόλο που όλοι θεωρούν ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί μόλις ολοκληρωθεί η εξαγορά της Forthnet, την οποία επιδιώκει η Wind, από κοινού με τη Vodafone.
Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου ένα εκατομμύριο πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι χρήστες δορυφορικής λήψης (Forthnet, OTE), ενώ μικρός είναι ο αριθμός εκείνων που λαμβάνουν αντίστοιχες υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου (Vodafone, ΟΤΕ) λόγω κυρίως τεχνικών αδυναμιών. Εκτιμάται ωστόσο ότι ο αριθμός των πελατών συνδρομητικής τηλεόρασης θα μεγαλώνει όσο μειώνεται η ποιότητα στην ελεύθερη τηλεόραση.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου