freegr

Google Daydream: δυναμικά πλέον στον κόσμο της Εικονικής Πραγματικότητας

Το 2016 αναμφισβήτητα μέλλεται να γίνει η χρονιά της Εικονικής Πραγματικότητας, αγγλιστί Virtual Reality και εν συντομία VR. Η τεχνολογία είχε κάνει τα πρώτα της βήματα στο τέλος της δεκαετίας των 80s, μέχρι και τις αρχές των 90s (W Industries, Virtuality, κλπ), τα οποία αν και πρωτοποριακά δεν εγκλώβισαν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, λόγω του απαγορευτικά υψηλού κόστους, συν το γεγονός ότι η τεχνολογία δεν επαρκούσε ώστε να προσφερθεί οπτικο-ακουστικό περιεχόμενο ιδιαίτερα ελκυστικό. Πλέον όμως, η τεχνολογία μπορεί να αποδώσει γραφικά και ήχο τρομερά καλής ποιότητας, οι αισθητήρες επίσης έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ, συνεπώς έχει έρθει η στιγμή της επανεμφάνισης του VR. Η Sony με το PlayStation VR (PSVR) που θα ανακοινωθεί γύρω στο Φθινόπωρο του 2016, η HTC με το Vive και το FaceBook με το Oculus Rift που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά, καθώς και αρκετά άλλα VR κράνη (headsets όπως ονομάζονται) σαφώς πιο «βήτα» κατηγορίας, συνθέτουν το περιβάλλον της Εικονικής Πραγματικότητας που θα μπει ο χρήστης αυτή τη χρονιά. Φυσικά, η Google δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από όλο αυτό.
Υποδεχόμαστε λοιπόν το «Google Daydream». Ένας συνδυασμός τόσο υλικού (hardware) όσο και λογισμικού (software) από την εταιρεία-κολοσσό, που θα προσφέρεται μέσω των σύγχρονων -και συμβατών με το Daydream- κινητών τηλεφώνων. Τα κινητά τηλέφωνα θα πρέπει να πληρούν κάποιες συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές ώστε να μπορούν να «τρέξουν» την Daydream πλατφόρμα, διότι περί πλατφόρμας πρόκειται. Μέσω αυτής της πλατφόρμας, η Google προσφέρει έναν εικονικό κόσμο στον χρήστη, με ποικιλία παιχνιδιών και εφαρμογών – μάλιστα, μετέτρεψε την δημοφιλή υπηρεσία διαμοιρασμού βίντεο YouTube σε πλήρη εικονική μορφή, ειδικά για τον Daydream (εικονικό) μικρόκοσμο.

About Freegr network

Από το Blogger.