H Apple πιο οικεία εταιρία για τους millennials

Αυτή την εβδομάδα το MBLM δημοσίευσε μέρος του Brand Intimacy 2018 Report, με τα πρώτα στοιχεία να αφορούν τους millennials (20-30 χρονών). Το MBLM ρώτησε 6000 καταναλωτές, εκτελώντας 54.000 αξιολογήσεις των εμπορικών σημάτων των εταιριών κατά μήκος 15 συνολικά βιομηχανιών, για να βρει με ποιες εταιρίες οι καταναλωτές είχαν τις βαθύτερες συναισθηματικές συνδέσεις. Την πρωτιά για φέτος κατέλαβε η Apple και από πίσω της ακολούθησαν η Disney, YouTube, Target και Amazon. 
Την περσινή χρονιά την πρωτιά είχε η Disney, ακολουθούμενη από Amazon, Netflix και τέλος Apple. H φετινή πρωτιά αποδεικνύει τη δυναμική της εταιρίας σε νεαρές ηλικιακά ομάδες. Αυτά τα πρώτα αποτελέσματα είναι μόνο μια μικρή εικόνα του Brand Intimacy 2018 Report, αλλά λόγω του μεγάλου ρόλου που παίζει η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα στην αγορά, η Apple αναμένεται να έχει την πρώτη θέση στην συνολική κατάταξη.

, , , ,

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ FORUM

Το δημοφιλεστερο τεχνολογικο blog. Ειδησεις και σχολια για τα καλά νεα της τεχνολογια από την πλευρα των χρηστων.

Related Posts with Thumbnails

FACEBOOK

LIVE RADIO

Live Radio

Social Icons

Sample Text

Followers

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ FREEGR

ΤΟ FREEGR.GR ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.