athens

Κάμψη στην αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων

Μείωση 6,8% παρουσίασε το δεύτερο τρίμηνο του 2016, η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, με τον συνολικό τζίρο να ανέρχεται σε 425 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της GfK TEMAX για την Ελλάδα, για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, οι τομείς των φωτογραφικών ειδών (PH) και των προϊόντων Πληροφορικής (IT) επηρεάστηκαν στο μεγαλύτερο βαθμό με πτώση 15,3% και 27,2% αντίστοιχα.
Αναλυτικότερα, η ελληνική αγορά των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2016 –αύξηση 4,2%, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2015. Οι τηλεοράσεις, το σημαντικότερο τμήμα του τομέα, παρουσίασαν αύξηση κατά 8,4%. Ήταν η πρώτη φορά που η κατηγορία είχε θετικό πρόσημο μετά από σχεδόν ένα χρόνο, αποκομώντας σημαντικό όφελος από το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Επίσης, η πτώση της μέση τιμής στις κάμερες δράσης είχε ως αποτέλεσμα την αυξημένη ζήτηση.
Στα φωτογραφικά είδη υπήρξε περαιτέρω μείωση στον τομέα των φωτογραφικών ειδών. Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του 2015 παρατηρήθηκε μείωση 15,3%, σε σύγκριση με τη αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Συνεχιζόμενη έντονη μείωση σημειώθηκε και στην κατηγορία των φωτογραφικών μηχανών με σταθερούς φακούς. Επιπλέον, οι πωλήσεις τόσο των SLR φωτογραφικών μηχανών όσο και των mirrorless (χωρίς καθρέφτη) φωτογραφικών μηχανών παρέμειναν αρνητικές. Επίσης, παρατηρήθηκε πτώση στην μέση τιμή πώλησης των φωτογραφικών μηχανών με αποσπώμενους φακούς.
Ο τομέας των μεγάλων οικιακών συσκευών παρέμεινε θετικός το δεύτερο τρίμηνο του 2016, αυξανόμενος κατά 2,1%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2015. Η ζήτηση για προϊόντα ψύξης αυξήθηκε 7%, χάρη στη θετική απόδοση των ψυγείων με κατάψυξη, καθώς και των τεχνολογικών εξελίξεων. Όλα τα εντοιχιζόμενα μοντέλα είχαν καλή απόδοση, ενώ σταθερά σε πωλήσεις παρέμειναν τα πλυντήρια και στεγνωτήρια.

About Freegr network

Από το Blogger.