Την τεχνολογία ως όχημα για να διασφαλίσει τις καλύτερες δυνατές προοπτικές για την ανάπτυξη του κλάδου αλλά και τη διάχυση των ωφελειών που προκύπτουν σε όλη τη χώρα, θα χρησιμοποιήσει το υπουργείο Τουρισμού.
Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, στην ομιλία της στο ετήσιο Συνέδριο του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικό Επιμελητηρίου «Η Ώρα της Ελληνικής Οικονομίας» και στην ειδική ενότητα «Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα - Η συμβολή των νέων τεχνολογιών».
Στην παρέμβαση της η Έλενα Κουντουρά εστίασε στον ψηφιακό σχεδιασμό του υπουργείου που, όπως είπε, θα υλοποιηθεί την τριετία 2017-2019 σε τέσσερις στρατηγικές κατευθύνσεις.
Ο πρώτος άξονας των δράσεων αφορά στην προβολή και προώθηση της Ελλάδας και της τουριστικής επιχειρηματικότητας, μέσα από ένα δίκτυο δραστηριοτήτων που εναρμονίζονται με τα ψηφιακά εργαλεία στο διαδίκτυο. «Αξιοποιούμε όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες με τη χρήση μεικτών μέσων διαφήμισης για να επικοινωνήσουμε άμεσα, αποτελεσματικά και πολύ στοχευμένα την ιδιαίτερη τουριστική ταυτότητα της Ελλάδας.
Ενισχύουμε την παρουσία μας στις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές πλατφόρμες και στα κοινωνικά δίκτυα (social media) με το σχεδιασμό και την προώθηση στοχευμένων δράσεων προβολής, αλλά και τη συσχέτιση τους με το υπόλοιπο ψηφιακό δίκτυο για τον Τουρισμό», είπε χαρακτηριστικά.
Σε στάδιο σχεδιασμού βρίσκεται εξάλλου και η αναδιάρθρωση των κεντρικών ιστότοπων του υπουργείου και του ΕΟΤ, της πύλης visitgreece.gr, με βάση τις πλέον πρόσφατες τεχνολογίες προσέγγισης και παρουσίασης για όλες τις κινητές και σταθερές συσκευές ή υπολογιστές.
Το ψηφιακό περιεχόμενο, ανέφερε η υπουργός επανασχεδιάζεται, ανανεώνεται και εμπλουτίζεται με πολυεπίπεδες διαδραστικές πληροφορίες κάθε είδους και μορφής, καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο όλες τις απαραίτητες ανάγκες που αναπτύσσονται για την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού στις ξένες αγορές.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου