Το One Times Square, γνωστό και σαν 1475 Broadway, New York Times Tower ή απλά ως Times Tower είναι ένας ουρανοξύστης 25 ορόφων και ύψους 363 ποδιών (δηλαδή κάτι παραπάνω από 110 μέτρα), που βρίσκεται στο σημείο που συναντώνται η Broadway με την 7η Λεωφόρο, στη Νέα Υόρκη.
Χτίστηκε το 1904 σαν έδρα των Times σε ένα σημείο που χαρακτηρίζεται σαν «η καρδιά της Νέας Υόρκης». Πρόκειται για ένα κτίριο που όλοι έχουμε δει αφού στην οροφή του βρίσκεται η περίφημη μπάλα που «κατεβαίνει» κατά την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Το εμβληματικό πρωτοχρονιάτικο πάρτι στην Times Square είναι ένα γεγονός που παρακολουθούν τηλεοπτικά πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι κάθε χρόνο.
Ένα άλλο διάσημο χαρακτηριστικό που κάνει διάσημο το κτίριο είναι η ταινία «φερμουάρ» που τυλίχτηκε γύρω από τη βάση του One Times Square το 1928 και από τότε ανακοινώνει τα νέα του κόσμου.
Διαβάστε ακόμα: Τηλεργασία, ψηφιοποίηση και… απεργίες
Διαβάστε ακόμα: Οι εταιρείες στρέφονται στο metaverse
Πόλος έλξης… διαφημίσεων
Μετά την αποχώρηση των Times από το κτίριο, σε αυτό φιλοξενήθηκαν σειρά μεγάλων επιχειρήσεων ωστόσο, λόγω της θέσης του, αποτέλεσε στην ουσία ένα τεράστιο και πανάκριβο σημείο ανάρτησης διαφημιστικών πινακίδων. Λογικό, αφού τις αναρτημένες πινακίδες παρατηρούν εκατομμύρια άνθρωποι που διασχίζουν την Times Square κάθε χρόνο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, όταν η εταιρεία Jamestown αγόρασε το κτίριο από τη Lehman Brothers, το 1997, αυτό ήταν εντελώς κενό επειδή οι διαφημιστικές πινακίδες —πλέον ψηφιακές οθόνες— κάλυπταν τα περισσότερα παράθυρα.
Η Jamestown, γνωστή για μετατροπές ακινήτων όπως η αγορά του Τσέλσι του Μανχάταν, άρχισε να σχεδιάζει μια αναβάθμιση του πύργου πριν από πέντε χρόνια. Επρόκειτο για μία μάλλον λογική κίνηση αφού και οι ψηφιακές οθόνες είχαν ουσιαστικά ξεπεραστεί σε μια εποχή που γιγαντώθηκαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου οι διαφημιστές απαιτούσαν πιο δυναμικές και διαδραστικές επιλογές.
Το σχέδιο
Το σχέδιο της εταιρείας για τον One Times Square είναι να μετατρέψει τον πύργο σε ένα σημείο που ο επισκέπτης της πόλης «θα έπρεπε οπωσδήποτε» να επισκεφτεί, ενώ παράλληλα θα φέρει τις δυνατότητες διαφημιστικής προβολής σε μία εντελώς νέα εποχή.
Το αποτέλεσμα είναι ένας πολυεπίπεδος ανασχεδιασμός. Η οροφή, που ενεργοποιείται μόνο την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, πλέον αλλάζει και θα παραμένει ανοικτή για τους επισκέπτες όλο το χρόνο. Η μετάβαση εκεί θα γίνεται μέσω ενός εξωτερικού, γυάλινου ανελκυστήρα που θα τους ανεβάζει στο πλάι του κτιρίου σε ένα νέο κατάστρωμα παρατήρησης που θα εκτείνεται στη δίνη της Times Square που αναβοσβήνει.
Διαβάστε ακόμα: Μία εντελώς νέα αγορά που θα αριθμεί 1 δισ. ανθρώπους
Στο εσωτερικό, το οποίο σήμερα παραμένει ένα κενό κέλυφος, η Jamestown δημιουργεί ένα μουσείο για την ιστορία του κτιρίου αλλά και την ευρύτερη περιοχή. Η καρδιά του σχεδίου θα είναι οι 12 όροφοι στους οποίους θα εγκατασταθούν χώροι όπου οι διαφημιστές θα έχουν την ευκαιρία να «ξεδιπλώσουν» δρώμενα εικονικής πραγματικότητας, επαυξημένης πραγματικότητας και άλλων καινοτόμων τεχνολογιών ώστε να προσελκύσουν τη νεότερη γενιά των καταναλωτών.
Ενα εντυπωσιακό κοκτέιλ
Τα δρώμενα αυτά θα αποτελούν ουσιαστικά ένα μίγμα τεχνολογίας, τέχνης, διασκέδασης και ψυχαγωγίας που ακόμη βρίσκεται σε στάδιο σχεδιασμού. Ωστόσο, μιλώντας στους Financial Times ο πρόεδρος της Jamestown, Μάικλ Φίλιπς, αποκάλυψε ότι θα υπάρχουν, μεταξύ άλλων, νέες καθηλωτικές εκθέσεις του Βαν Γκογκ που χρησιμοποιούν ψηφιακές προβολές και εικονική πραγματικότητα για να βυθίσουν τους θεατές σε πίνακες όπως η «Έναστρη νύχτα».
«Είναι ένα καλό παράδειγμα του πώς οι άνθρωποι δημιουργούν μια… περισσότερο τρισδιάστατη εμπειρία», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Φίλιπς.
Άλλες πιθανές χρήσεις για το κτίριο είναι στο πλαίσιο προώθησης νέων κινηματογραφικών ταινιών να δίνεται η δυνατότητα σε παιδιά να χορέψουν ή να παίξουν παιχνίδια με εικονικούς χαρακτήρες σε έναν εικονικό κόσμο. Μάλιστα, ο ίδιος ο Φίλιπς εκφράζει στους Financial Times την άποψη ότι θέλει αυτοί οι διαδραστικοί χώροι που θα δημιουργηθούν να έχουν τη μορφή ενός θεματικού πάρκου της Disney ή ενός βιντεοπαιχνιδιού που θα συμμετέχουν πολλοί παίκτες.
Το όραμα
«Η ιδέα είναι ότι σε αυτούς τους 12 ορόφους θα μπορείς να ταξιδέψεις, μέσα από το κτίριο, σε μια ποικιλία εμπειριών με προϊόντα και μάρκες που είναι πιο απτικά και επίσης τρισδιάστατα όσον αφορά την τεχνολογία απεικόνισης και την επαυξημένη πραγματικότητα», εξηγεί ο Φίλιπς. Σημειώνει επίσης ότι το σχέδιο αποτελεί μία φυσική εξέλιξη για τη διαφήμιση στην Times Square, από τις διαφημιστικές πινακίδες στις ψηφιακές οθόνες και πλέον στο metaverse.
«Το βλέπουμε σαν ένα είδος ζωντανού εργαστηρίου», καταλήγει ο Φίλιπς.
Η αναβάθμιση που σχεδιάζει η Jamestown έχει προϋπολογισμό 500 εκατομμυρίων δολαρίων.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου