ειδήσεις

ΜΕΙΩΘΗΚΕ η αγορά των κινέζικων smartphone

ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΚΙΝΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ 2 ΕΤΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
H παραγωγή και αποστολή smartphone στην Κίνα φαίνεται πως έπιασε ένα αρνητικό ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του έτους, με τα απεσταλμένα τηλέφωνα να μην ξεπερνούν τα 91 εκατομμύρια τεμάχια, σύμφωνα με μια έρευνα από την Canalys. 
Κάθε τρίμηνο που πέρναγε από το 2013 και έπειτα υπήρχε μια σταθερή ροή τουλάχιστον 100 εκατομμυρίων τηλεφώνων προς την αγορά. Φέτος ήταν το πρώτο τρίμηνο από το 2013 που η ζήτηση ήταν τόσο χαμηλή και δεν έφτασε τα 100 εκατομμύρια τεμάχια. Οι αναλυτές της Canalys πιστεύουν πως οι αδιάκοπες εκστρατείες μάρκετινγκ έχουν κουράσει τους καταναλωτές. Επίσης θεωρούν πως οι εταιρίες, λόγω του κορεσμού που υπάρχει στην αγορά τηλεφώνων με τα πανομοιότυπα μοντέλα που λανσάρουν κάθε χρόνο αποτυγχάνουν να ελκύσουν νέους αγοραστές, για αυτό και τις προτρέπουν να καινοτομήσουν και να προσφέρουν ποικιλία στο κοινό τους. 
Οι μεγάλοι κατασκευαστές τηλεφώνων όπως Samsung, Meizu, Oppo και Vivo χτυπήθηκαν άσχημα από την μειωμένη ζήτηση. Τα νούμερα της Samsung και της Meizu μειώθηκαν σε λιγότερα από το μισό χρόνο με τον χρόνο, ενώ η Vivo και η Oppo είδαν τα νούμερα τους να συρρικνώνονται 10% χρόνο με τον χρόνο. Εξαίρεση φαίνεται να αποτελεί όμως η Xiaomi η οποία αύξησε το μερίδιο της στην αγορά αποστέλλοντας 12 εκατομμύρια τεμάχια, αύξηση 37% σε σχέση με πέρυσι. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς η μειωμένη ζήτηση σε μια υπερκορεσμένη αγορά θα ανάγκαζε τις εταιρίες να επενδύσουν στην έρευνα και την ανάπτυξη προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα.

About Freegr network

Από το Blogger.