Ιδρυσαν «ομάδα δράσης» για την προστασία των καταναλωτών
Είδαν και αποείδαν οι αγανακτισμένοι πελάτες των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών και αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Ηδη εκατό από τους κατά πολύ περισσότερους συνδρομητές που καθημερινά... ξεροσταλιάζουν, περιμένοντας πότε θα ενεργοποιηθεί η τηλεφωνική τους γραμμή ή πότε θα αποκατασταθεί η λειτουργία της, προχώρησαν στην ίδρυση της Ενωσης Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών (ΕΚ-Τηλ), η οποία δηλώνει πως προτίθεται να παίξει τον ρόλο «άμεσης δράσης» για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Πολλοί συνδρομητές που αντιμετωπίζουν σήμερα πρόβλημα κυρίως από κάποια εταιρεία παροχής υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας απευθύνονται είτε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Η τελευταία έχει στο παρελθόν επιβάλει πρόστιμα σε εταιρείες, ωστόσο τα προβλήματα παραμένουν, ενώ καθημερινά προστίθενται στον κατάλογο και νέες καταγγελίες. Τα συνηθέστερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες είναι:
* Μεγάλος χρόνος αναμονής μέχρι την ικανοποίηση του αιτήματος για την απόκτηση μιας νέας υπηρεσίας (π.χ. ευρυζωνική σύνδεση).
* Πολύωρη αναμονή για σύνδεση με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.
* Καθυστερήσεις στην αποκατάσταση βλαβών.
* Μεταφορά της σύνδεσής τους χωρίς τη δική τους συναίνεση σε άλλο πάροχο.
Τα συνεχιζόμενα προβλήματα έχουν στο πρόσφατο παρελθόν αναγνωρίσει και στελέχη της ΕΕΤΤ, που παρατηρούν πως, παρά τις κατά καιρούς κυρώσεις, οι εταιρείες δεν συνετίζονται. Προσθέτουν, όμως, πως σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει ευθύνη και των ίδιων των καταναλωτών, οι οποίοι υποκύπτουν στο δέλεαρ των χαμηλών τιμών για τηλεφωνικές κλήσεις και πρόσβαση στο διαδίκτυο, χωρίς να διαβάζουν με προσοχή τη σύμβαση που υπογράφουν. Η ΕΚ-Τηλ δηλώνει πως προσφέρει στους συνδρομητές το σύνολο των νομικών της υπηρεσιών και θέτει ως στόχο την αύξηση της δύναμής της. Πληροφορίες δίνονται στο τηλ. 210-3315993.
Πηγή: adslgr.com
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου