τεχνολογία

Έρευνα: Τα demo οδηγούν σε λιγότερες πωλήσεις

Τα demo είναι ένα αποτελεσματικό μέσο γνωριμίας των παικτών με τα παιχνίδια, ειδικά τα λιγότερο γνωστά. Όπως αποδεικνύεται όμως, δεν οδηγούν απαραίτητα σε περισσότερες πωλήσεις. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το μέσο παιχνίδι του Xbox 360 που προωθείται μόνο με trailer, αλλά όχι με demo, κάνει 525.000 πωλήσεις μετά από έξι μήνες.
Το μέσο παιχνίδι όμως που έχει και demo διαθέσιμο, κάνει μόλις 250.000 πωλήσεις. Η έρευνα προφανώς δεν αφορά τα μεγάλα blockbusters που έχουν σίγουρη επιτυχία και δεν συνοδεύονται από demo, αλλά λιγότερο γνωστούς τίτλους που πρέπει να κερδίσουν το ενδιαφέρον των gamers. Αποδεικνύεται λοιπόν ότι τα demo είναι δίκοπο μαχαίρι και μπορούν να επηρεάσουν την πορεία των παιχνιδιών τόσο θετικά, όσο και αρνητικά. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;

About Freegr network

Από το Blogger.