Η τεχνολογία είναι παντού, αλλά ο τρόπος με τον οποίο καταναλώνεται δεν είναι ο ίδιος για όλες τις εκφάνσεις της.
Είναι αξιοσημείωτο να τονίσει κανείς ότι το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή τον Παγκόσμιο Ιστό. Η Ασία έχει το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών Internet σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό, ενώ το 80% του online περιεχομένου είναι διαθέσιμο σε 10 μόλις γλώσσες, ενώ η Βραζιλία είναι μία από τις χώρες με την υψηλότερη αξία του Internet ως ειδησεογραφική πηγή. Από την άλλη μεριά, στην Κίνα, το 32% των δημοσιογράφων που βρίσκονται στη φυλακή, προέρχονται από online μέσα ενημέρωσης.
Υψηλή διείσδυση του Internet, εκτός του δυτικού κόσμου, παρουσιάζουν τόσο το Κατάρ όσο και η Νότια Κορέα. Η Κούβα είναι μία χώρα όπου το Internet είναι διαθέσιμο σε ένα πολύ μικρό μέρος του πληθυσμού.
Στο πεδίο των social media, το Facebook είναι ο κυρίαρχος, με το WhatsApp -το οποίο ανήκει και αυτό στο Facebook- να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Οι πιο πιστοί οπαδοί του social networking είναι οι Φιλιππινέζοι, οι οποίοι ξοδεύουν 3.7 ώρες την ημέρα στο Facebook. Αντίθετα, οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες είναι εκείνοι οι λαοί που δεν δείχνουν και τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τα κοινωνικά δίκτυα. Ένα άλλο στοιχείο που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι η διαδικτυακή πορνογραφία καλά κρατεί, ακόμα και σε συντηρητικά κράτη, όπως είναι το Ιράκ και η Αίγυπτος.
Στην Αμερική, το 66% των γυναικών παρακολουθεί πορνό online.
H μεγαλύτερη δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η Κίνα, με περισσότερους από 600 εκατομμύρια χρήστες και αξία συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου που ξεπερνά τα 560 δισ. δολάρια. Στις ΗΠΑ υπάρχουν 191.1 εκατομμύρια αγοραστές online, αλλά μόλις το 28% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων διατηρεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι Ιάπωνες βασίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τις αγορές τους, ενώ οι Γερμανοί είναι πιθανό να αγοράσουν online ένα προϊόν που μόλις κυκλοφόρησε.
Home / τεχνολογία /
Europe /
freegr /
news /
software /
tech
/ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΤΗΝ...ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου