Tις τελευταίες δεκαετίες το Piaggio Group έχει απλώσει τις δραστηριότητές του σε τομείς που παρασάγγες απέχουν από το ταπεινό ξεκίνημα του εταιρικού γίγαντα, την κατασκευή της δίχρονης Vespa με τα 98cc για τους φτωχούς Ιταλούς της μεταπολεμικής εποχής.
Η παγκόσμια διεύρυνση του Γκρούπο έχει επιτευχθεί τόσο με εξαγορές φημισμένων ονομάτων όπως η Aprilia και η Moto Guzzi, όσο και με επαναστατικά προϊόντα όπως τα ηλεκτροκίνητα και τα τρίτροχα scooter που αποτέλεσαν παγκόσμια πρωτοπορία.
Μέσω αυτών των τελευταίων έγινε γνωστό πως η εταιρεία διαθέτει ένα ριζοσπαστικό κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης, όπου καλλιεργούνται ιδέες όχι αναγκαστικά περιφραγμένες στο μαντρί των συμβατικών δικύκλων.
Το νεότερο προϊόν αντισυμβατικής σκέψης -ή λογικής ανάλυσης των μελλοντικών τάσεων- είναι η (το;) Gita. Πρόκειται για μια δίτροχη αυτο-ισορροπούσα συσκευή/αποσκευή, βασισμένη σε μιαν απλή ιδέα που εκπλήσσει και δημιουργεί την απορία: πώς και δεν το σκέφτηκε κανείς νωρίτερα;
Αντικειμενικά περιγραφόμενη, η Gita δεν είναι τίποτα περισσότερο από έναν... κύλινδρο με ρόδες που ισορροπεί μόνος του και εντυπωσιάζει πέραν των άλλων με τα λαμπερά παστέλ χρώματά του. Κάτι σαν τον κάδο του πλυντηρίου μας στο σπίτι που αυτονομήθηκε, βάφτηκε εντυπωσιακά, αντάλλαξε τις παντόφλες του σπιτιού με δύο μεγάλες ρόδες και πήρε τους δρόμους.
Η βασική ιδέα προϋπάρχει από δεκαπενταετίας και βάλε: ένα δίτροχο με τους τροχούς σε εγκάρσια προς τον άξονα κίνησης διάταξη που ισορροπεί μόνο του και είτε μεταφέρει τον ιδιοκτήτη του, είτε τον ακολουθεί εν είδει κατοικιδίου, είτε εν τέλει κινείται αυτόνομα σε μια προδιαγραμμένη διαδρομή.
Και μεταφέρει τα ψώνια, τον χαρτοφύλακα ή όποιο άλλο βαρύ αντικείμενο αυτός ο ιδιοκτήτης τυχαίνει να κουβαλάει πηγαίνοντας από την εργασία ή την αγορά στο σπίτι. Σκεφτείτε τη χρήση που έχει το καρότσι της λαϊκής, αλλά σε αυτόνομο.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου