Η μεγαλύτερη μελέτη που έχει γίνει μέχρι στιγμής που περιλαμβάνει ομοσπονδιακούς επιδημιολόγους, έρχεται από το CDC και την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, εκεί που τα electric scooters υπάρχουν πραγματικά παντού, σε όλα τα αστικά κέντρα. Η έρευνα διήρκησε από τις 5 Σεπτεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου του 2018. Στη διάρκεια αυτών των ημερών, υπήρξαν 182.333 ώρες χρήσης ηλεκτρικών πατινιών στις οποίες διανύθηκαν περίπου 1.5 εκατομμύριο χιλιόμετρα σε 936.110 διαδρομές. Η ανάλυση των αριθμών έδειξε πως υπάρχουν 20 τραυματισμοί ανά 100.000 διαδρομές.
Συνολικά, κατά τη διάρκεια της έρευνας υπήρξαν 271 άνθρωποι με τραυματισμούς σχετικούς με ηλεκτρικά πατίνια. Από αυτούς, σχεδόν οι μισοί υπέστησαν τραυματισμούς στο κεφάλι, οι οποίοι θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν φορούσαν κράνος. Μόνο ένας ανά 190 αναβάτες όμως έκαναν χρήση κράνους.
Οι σοβαροί τραυματισμοί περιλαμβάνουν κατάγματα (84%), τραυματισμούς σε νεύρα, τένοντες και αρθρώσεις (45%), έντονη αιμορραγία (5%) και ζημιά σε εσωτερικά όργανα (1%). Δεν καταγράφηκε θάνατος κατά τη διάρκεια της έρευνας. Όσο για τα μέρη που τραυματίστηκε ο κόσμος, το 55% ήταν στο δρόμο και το 33% σε πεζοδρόμιο. Για το 16% των τραυματισμών έπαιξαν ρόλο αυτοκίνητα ή άλλα μηχανοκίνητα οχήματα, αλλά μόλις το 10% των αναβατών συγκρούστηκαν με αυτοκίνητο. Το 10% των τραυματισμών προήλθε από σύγκρουση στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και το 7% από σύγκρουση με ακίνητο αντικείμενο όπως στύλος φωτισμού.
Το 1/3 των ερωτηθέντων είχαν καταναλώσει αλκοόλ έως και 12 ώρες πριν τον τραυματισμό και το 37% παραδέχτηκε πως πήγαινε πολύ γρήγορα στο συγκεκριμένο σημείο. Το 19% έριξε το φταίξιμο στο ίδιο το πατίνι, λέγοντας πως δε λειτούργησαν σωστά τα φρένα ή οι τροχοί. Το 39% τραυματίστηκε μεταξύ 6 το πρωί και 6 το απόγευμα, ένα 20% κατά την πρωινή κίνηση και ένα 22% κατά τη διάρκεια εργασίας τους. Το 1/3 των ερωτηθέντων τραυματίστηκε κατά την πρώτη του μετακίνηση με ηλεκτρικό πατίνι.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου