Σχεδόν το μισό ανδρικό κοινό (44,49%) στην Ευρώπη παρακολουθεί ποδόσφαιρο τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα
Το 28,53% των Ευρωπαίων δηλώνουν πως η μεγαλύτερη τους ενόχληση, όταν βλέπουν ποδόσφαιρο, είναι όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους παίκτες...
Παραπάνω από το μισό γυναικείο κοινό (65.61%) καθώς και το ανδρικό κοινό (69.33%) στην Ευρώπη συμφωνούν πως οι ποδοσφαιριστές έχουν βελτιώσει την εικόνα τους τα τελευταία 15 χρόνια
Ακόμα και τα κουρέματα των παικτών έχουν αλλάξει: από τις τούφες στα πλάγια στις μοϊκάνες και τους ανδρικούς κότσους. Οι δεξιότητες έχουν εξελιχθεί από τις τρίπλες μέχρι το «τακουνάκι» και οι πανηγυρισμοί τους έχουν αλλάξει, από το να σηκώνουν ψηλά τα χέρια τους και να τρέχουν στο γήπεδο, σε χορογραφημένες ρομποτικές κινήσεις.
Το παιχνίδι είναι πιο γρήγορο, τα ποδοσφαιρικά κόλπα απαιτούν περισσότερες δεξιότητες και το στυλ των παικτών λαμβάνει περισσότερη προσοχή από ποτέ.
Η νέα έρευνα της Samsung Electronics* μελετά πώς οι αλλαγές στο συγκεκριμένο άθλημα επηρεάζουν την αγορά των τηλεοράσεων, αποκαλύπτοντας ότι 1 στους 5 ενήλικες στην Ευρώπη παρακολουθούν πλέον, κατά μέσο όρο, περισσότερες από 468 ώρες ποδοσφαίρου κάθε χρόνο. Αυτό ισούται με 28,080 λεπτά ή 62 εργάσιμες ημέρες.
Οι τρεις παράγοντες που ενοχλούν περισσότερο τους Ευρωπαίους, όταν συντονίζουν τους δέκτες τους για να παρακολουθήσουν ποδόσφαιρο στο σπίτι είναι ότι : δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους παίκτες μεταξύ τους (28,53%), δεν έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τη μπάλα, όταν αυτή περνά από φωτεινές σε πιο σκοτεινές περιοχές του γηπέδου (21,47%) και το γεγονός ότι η οθόνη είναι πολύ μικρή (9,8%).
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου