τεχνολογία

Microsoft: προϋποθέσεις για DirectX 12 multi-GPU διαμορφώσεις

Αποφασισμένη να συνεισφέρει στη native υποστήριξη multi-GPUs φαίνεται πως είναι η Microsoft, η οποία ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να διαθέσει σύντομα στο GitHub ένα "hardware abstraction layer" για το DirectX 12, μέσω του οποίου θα απλοποιείται το GPU pooling. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η επεξεργαστική δύναμη πολλαπλών GPUs θα μπορεί να αξιοποιηθεί με μεγαλύτερη ευκολία, χωρίς τις υποχρεωτικές δεσμεύσεις που επιβάλλουν οι μέχρι τώρα τεχνολογίες τρίτων κατασκευαστών (βλ. SLI και CrossFire), μειώνοντας σημαντικά το επίπεδο δυσκολίας και τον όγκο εργασίας που θα απαιτείται για την ανάπτυξη μίας DirectX 12 εφαρμογής σε αντίστοιχα συστήματα.
Στο GitHub θα τοποθετηθούν δύο δείγματα, ένα το οποίο θα εκμεταλλεύεται την επεξεργαστική δύναμη πολλαπλών καρτών γραφικών και ένα χωρίς την υποστήριξη της προαναφερθείσας τεχνολογίας, δίνοντας στους προγραμματιστές μία γενικότερη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούν να εκμεταλλευτούν το συγκεκριμένο κώδικα στις υλοποιήσεις τους και φέρνοντας τους ένα βήμα πιο κοντά στις Mixed Multi-Adapter διαμορφώσεις - όπου επιτυγχάνεται αρμονική συνεργασία μεταξύ εντελώς διαφορετικών GPUs.
Με αυτόν το τρόπο, η Microsoft υποστηρίζει δυναμικά την υιοθέτηση ενός native multi-GPU API, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη τίτλων, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου οι υλοποιήσεις τρίτων κατασκευαστών θα υποστηρίζουν την τεχνολογία Explicit Multi Adapter (EMA), μέσω της οποίας μοιράζονται οι διεργασίες μεταξύ κύριας και δευτερεύουσας κάρτας - αφήνοντας τους προγραμματιστές να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των τίτλων τους.

About Freegr network

Από το Blogger.