Οι αλλαγές στην σχεδίαση των Vram οδηγούν σε ομαλότερο VR Gaming.
Μετά την φετινή CES, ο κόσμος του VR Gaming έχει αλλάξει δραματικά. Όλοι οι μεγάλες εταιρίες όπως NVIDIA, AMD και Intel βελτιώνουν συνεχώς τις αρχιτεκτονικές τους ώστε να πάρουν καλύτερη απόδοση. Κύρια αναβάθμιση ,ας το θέσουμε καλύτερα, θα είναι η ταχύτητα της GPU να κάνει render την εικόνα ώστε να σταλθεί πιο γρήγορα στον χρήστη, κάτι πολύ σημαντικό σε παιχνίδια που εκμεταλλεύονται την χρήση κάποιου VR Headset.
Για αυτό οι κατασκευαστές θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν γρηγορότερες μνήμες, όπως την HBM 2.0 και GDDR5X. Ήδη η AMD χρησιμοποιεί την HBM (πρώτης γενιάς) για την Fury X, καθώς και άλλες top tier κάρτες γραφικών της που βασίζονται στο ίδιο chip, αντικαθιστώντας τις GDDR5. Και οι δύο βελτιωμένες αρχιτεκτονικές εγκρίθηκαν από την JEDEC και θα βρεθούν σε mainstream και high end κάρτες γραφικών, εκτοπίζοντας τις GDDR5 στη πλειοψηφία των μοντέλων που θα υπάρχουν.
Οι ταχύτητες των HBM 2.0 διπλασιάζονται από 128GB/s σε 256GB/s έχοντας bandwidth εύρους 1024-bit που μπορεί να διαιρεθεί σε 8 ανεξάρτητα κανάλια σε κάθε stack μνήμης. Το νέο standard της JEDEC επιτρέπει τη χρήση 2-high, 4-high έως 8-high stacks που υλοποιούνται με τη βοήθεια της τεχνολογίας TSV επιτρέποντας συνολική χωρητικότητα από 1GB έως και 8GB αντίστοιχα.
Το κλειδί για την βέλτιστη εμπειρία VR gaming είναι η γρήγορη επικοινωνία της μνήμης με τον πυρήνα και κατ' επέκταση με το VR headset. Μέχρι τώρα οι απαιτήσεις του VR Gaming είναι τόσο υψηλές που οι κατασκευαστές χρειάζεται να λανσάρουν νέες και πιο γρήγορες τεχνολογίες. Αυτό θα επιτευχθεί με την χρήση πιο γρήγορων Vram όπως την HBM και βελτιωμένων αρχιτεκτονικών όπως οι Polaris και η Pascal για τις AMD και NVIDIA αντίστοιχα.
Home / τεχνολογία /
freegr /
hardware /
multi-GPU /
news /
tech
/ Οι νέες HBM2 το μέλλον του VR Gaming
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου