Γράφει ο Παναγιώτης Μαρκίδης
Μετά από μια μακρά περίοδο καταναλωτικής πόλωσης στην αγορά των smartphones, η πιεσμένη μεσαία κατηγορία ανακτά ισχυρά μερίδια πωλήσεων. Μαζί ανεβαίνει και η μέση τιμή πώλησης, καθώς ο «εκδημοκρατισμός» κάποιων premium χαρακτηριστικών σε επεξεργαστές και κάμερες κάνει πολύ πιο θελκτικές τις mid-end συσκευές.
Στο μεσαίο ράφι τοποθετούνται συσκευές που κινούνται μεταξύ των 200 και των 450 ευρώ. Σε αυτό βρίσκονται μοντέλα που συνήθως καλύπτουν με το παραπάνω τις ανάγκες των περισσότερων καταναλωτών στο μέγεθος της οθόνης, τις δυνατότητες κάμερας και τη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Παράλληλα, προσφέρουν καλύτερη ποιότητα κατασκευής (όπως το μεταλλικό πλαίσιο) σε σχέση με τα smartphones που κινούνται κάτω από τα 200 ευρώ.
Σύμφωνα με τα πρώτα απολογιστικά στοιχεία, το 2016 έκλεισε με το 26% της ελληνικής αγοράς των smartphones, βάσει αξίας, να αφορά σε συσκευές της μεσαίας κατηγορίας. Το ποσοστό αυτό είναι κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από το 2015. Από εκεί και πέρα, η εκτίμηση για το 2017 είναι πως αναμένεται άνοδος άλλων δύο ποσοστιαίων μονάδων. Η ενίσχυση αυτή ως αποτέλεσμα και την αύξηση της μέσης τιμής πώλησης.
Οι συσκευές με τιμή κάτω από τα 200 ευρώ συνεχίζουν μεν να είναι οι πιο εμπορεύσιμες (με βάση τους όγκους πωλήσεων), αλλά μήνα με τον μήνα φαίνεται πως όλο και περισσότεροι προτιμούν να πληρώσουν κάτι παραπάνω για μία καλύτερη συσκευή.
Η ανάκαμψη της μεσαίας κατηγορίας είναι μια τάση που παρατηρείται διεθνώς, με αποτέλεσμα οι μεγάλοι κατασκευαστές να ρίχνουν όλο και περισσότερο το βάρος τους σε αυτήν.
Η Samsung ετοιμάζεται από τις αρχές Φεβρουαρίου να λανσάρει τα νέα μοντέλα της σειράς Α, τα Α3 (με οθόνη 4,7 ιντσών) και Α5 (5.2 ίντσες). Διαθέτουν μεταλλικό πλαίσιο, 3D γυαλί στο πίσω μέρος και είναι ανθεκτικά στο νερό και στη σκόνη.
Η Huawei είναι επίσης παρούσα στην κατηγορία, με συσκευές όπως το Nova. Επιπλέον, με τα Honor έχει λανσάρει ένα νέο brand, που επίσης τοποθετείται στα μεσαία τιμολογιακά στρώματα. Ακόμα, νέοι παίκτες από την Κίνα, όπως είναι η Coolpad και η Xiaomi, κινούνται δυναμικά στη μεσαία κατηγορία, με αξιοπρόσεκτες «value for money» προτάσεις, ενώ αναμένεται η είσοδος και στην ελληνική αγορά νέων, σχετικά προσιτών συσκευών, με το λογότυπο της Nokia.
Home / τεχνολογία /
freegr /
hardware /
mobility /
smartphone /
tech
/ Σε άνοδο η μεσαία κατηγορία της αγοράς smartphones
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου