Μια νέα σειρά ενημερώσεων για ομαδικές συνομιλίες λάνσαρε προσφάτως η εφαρμογή Viber, η οποία αριθμεί πλέον τα 900 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες παγκοσμίως. Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του σε ελληνική εφημερίδα ο CEO της εταιρίας, Τζαμάλ Αγκάουα, η Viber επιλέγει για να λανσάρει κάθε νέα υπηρεσία ή λειτουργία στην ελληνική αγορά, καθώς το κοινό της χώρας φαίνεται να ανταποκρίνεται πολύ θερμά σε κάθε τι καινούργιο που του προσφέρεται από αυτήν.
To Viber επιτρέπει στους χρήστες του να ανταλλάσσουν γραπτά μηνύματα, εικόνες, βίντεο και να πραγματοποιούν φωνητικές ή βίντεο κλήσεις μέσω Wi-Fi ή 3G/4G.
Πλέον, έχει αυξήσει τις δυνατότητες των ομαδικών συνομιλιών για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στην εταιρική και όχι μόνο επικοινωνία.
«Τα δύο βασικά συστατικά της επιτυχίας της Viber είναι ότι κατάφερε να συνδέσει τους ανθρώπους δωρεάν και με ασφάλεια», τόνισε στην «Καθημερινή» ο Αγκάουα, ο οποίος θεωρεί πως η διάδοση της εφαρμογής δεν θα οδηγήσει σε… θάνατο την παραδοσιακή τηλεφωνική επικοινωνία. «Άλλωστε, χρησιμοποιούμε τα δίκτυά τους για να υπάρχουμε και εμείς», τόνισε χαρακτηριστικά. Ωστόσο, επισήμανε ότι στο μέλλον «θα μπορούσε να αλλάξει το μοντέλο τιμολόγησης και πρόσβασης στα δίκτυά μας».
Home / τεχνολογία /
freegr /
internet /
software /
tech /
vibering
/ Η Viber προτιμά την ελληνική αγορά
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου