![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6e8JJzXCPvW824v0r6jGpE11l70cLndRvr98DhZnG6zPT9CerfzjggiN2Mb9MbS_d_ZXCOu8hA9fTe7fAgCC5nka_KNDyWNRGiT-0svgHs-UawDZnOsNy8owHouUaPQbggwnKGGxqX-M/s320/1593302-197444200.jpg)
Τα ποσοστά, βέβαια, δεν είναι συντριπτικά σε καμία περίπτωση. Οι άνδρες αποτελούν το 57% των κατόχων tablets και οι γυναίκες το 61% των κατόχων e-readers.
Το πλέον ενδιαφέρον εύρημα είναι ότι σε σχέση με το 2010 οι Αμερικανίδες δείχνουν τώρα να προτιμούν περισσότερο τα e-readers (το αντίστοιχο ποσοστό πριν από λίγους μήνες ήταν 46%). Όσο για τα smartphones, εκεί τα πράγματα είναι απολύτως μοιρασμένα, με τα δύο φύλα να εκπροσωπούνται εξίσου.
Η έρευνα της Nielsen ρίχνει φως και στις ηλικίες. Το σημαντικότερο εύρημα είναι ότι τα tablets αρχίζουν σιγά-σιγά να κερδίζουν όλες τις ηλικιακές ομάδες και όχι μόνο τους νέους ανθρώπους.
Η έρευνα έχει λίγη σημασία για την Ελλάδα ή την Ευρώπη, καθώς αφορά το αμερικανικό κοινό. Αυτό, πάντως, που μπορούμε να κρατήσουμε είναι ότι η αγορά των φορητών συσκευών αλλάζει με ταχείς ρυθμούς κι αυτό πλέον δεν αφορά μόνο τις καθεαυτές συσκευές, αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνονται. pathfinder.gr
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου