Η μελέτη, με τίτλο «The Customer-activated Enterprise» βασίζεται στα ευρήματα που προέκυψαν από κατ’ ιδίαν συναντήσεις με περισσότερους από 4.000 Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Οικονομικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πληροφορικής και άλλα ανώτατα στελέχη από 70 χώρες και 20 κλάδους διεθνώς. Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από τον τομέα Institute for Business Value της IBM, αποκαλύπτει ότι το 60% των Διευθυνόντων Συμβούλων σχεδιάζουν να εμπλέξουν άμεσα τους πελάτες τους και να εφαρμόσουν προληπτικά όσα θα μάθουν προκειμένου να καθορίσουν την επιχειρηματική ατζέντα τους στα επόμενα τρία έως πέντε έτη -- μια αύξηση από το 43% των Διευθυνόντων Συμβούλων που συμπεριλαμβάνουν σήμερα τους πελάτες στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών στρατηγικών.
ΙΒΜ: Στροφή στους πελάτες για τη χάραξη επιχειρηματικής στρατηγικής
Τρίτη, Νοεμβρίου 12, 2013
ειδήσεις
,
τεχνολογία
,
freegr.gr
,
hardware
,
IBM
,
news
,
tech
Η μελέτη, με τίτλο «The Customer-activated Enterprise» βασίζεται στα ευρήματα που προέκυψαν από κατ’ ιδίαν συναντήσεις με περισσότερους από 4.000 Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Οικονομικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πληροφορικής και άλλα ανώτατα στελέχη από 70 χώρες και 20 κλάδους διεθνώς. Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από τον τομέα Institute for Business Value της IBM, αποκαλύπτει ότι το 60% των Διευθυνόντων Συμβούλων σχεδιάζουν να εμπλέξουν άμεσα τους πελάτες τους και να εφαρμόσουν προληπτικά όσα θα μάθουν προκειμένου να καθορίσουν την επιχειρηματική ατζέντα τους στα επόμενα τρία έως πέντε έτη -- μια αύξηση από το 43% των Διευθυνόντων Συμβούλων που συμπεριλαμβάνουν σήμερα τους πελάτες στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών στρατηγικών.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου