Περισσότερη διαφάνεια και τάξη στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών του προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα του παρελθόντος επιδιώκει ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο αυτό προωθεί τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μεταξύ των κατοίκων της πόλης και του δήμου μέσω του τραπεζικού συστήματος. «Σύντομα, ο πολίτης θα μπορεί να πληρώνει τις οφειλές του προς τον δήμο σε οποιαδήποτε τράπεζα. Θα μειώσουμε τις επί χρήμασι συναλλαγές στις υπηρεσίες του δήμου, ώστε να μην έχουμε άλλου είδους φαινόμενα και να μη χρειάζονται τόσοι έλεγχοι», τόνισε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Γιώργος Αρβανίτης.
Αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη τόσο οι συζητήσεις για την υλοποίηση του σχεδίου όσο και οι απαραίτητες εργασίες στο ολοκληρωμένο σύστημα πληροφορικής του δήμου. Ήδη, η δημοτική αρχή, σύμφωνα με τον κ.Αρβανίτη, πραγματοποιεί τις πληρωμές της μόνο ηλεκτρονικά.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ο δήμος Θεσσαλονίκης θα λαμβάνει από την εταιρεία ΔΙΑΣ Α.Ε. ενοποιημένο ηλεκτρονικό αρχείο όλων των πληρωμών, ενώ τα χρήματα θα πιστώνονται απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό του.
«Η παρέμβαση του δήμου δεν είναι μόνο στο κομμάτι της οικονομικότητας αλλά και της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας», υπογράμμισε ο κ. Αρβανίτης. Παράλληλα, ο δήμος στο πλαίσιο παρακολούθησης όλων των υπηρεσιών αναμένεται το επόμενο διάστημα να εντάξει τις αντλίες καυσίμων καθώς και το Γραφείο Κίνησης της διεύθυνσης καθαριότητας στο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα. Ήδη μελετάται πώς μπορούν να συνδεθούν τόσο οι αντλίες όσο και τα δεδομένα του εν λόγω Γραφείου με το κεντρικό σύστημα.
Ηλεκτρονικές πληρωμές και έλεγχοι στο Δήμο Θεσσαλονίκης
Τετάρτη, Νοεμβρίου 20, 2013
ειδήσεις
,
τεχνολογία
,
freegr.gr
,
greece
,
news
,
software
,
tech
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου