ειδήσεις

Έρχεται κουμπί "dislike" (δεν μου αρέσει) στο Facebook!

Το Facebook θα προσθέσει ένα κουμπί "dislike" (δεν μου αρέσει), όπως ανακοίνωσε ο 31χρονος συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός του Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Όπως είπε, σύμφωνα με το BBC και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», το δίκτυο βρίσκεται πολύ κοντά στο να αρχίσουν οι σχετικές δοκιμές από χρήστες, οι οποίοι θα μπορούν πλέον με αυτό τον τρόπο να βγάζουν καλύτερα την...κακία τους. Αρκετοί χρήστες έχουν ζητήσει επίμονα μια τέτοια επιλογή ως αντίβαρο από τότε που εισήχθη το κουμπί "like" (μου αρέσει) το 2009. Ο Ζάκερμπεργκ αναγνώρισε ότι υπάρχει ζήτηση για το "dislike", είπε όμως ότι δεν θα ήθελε αυτό να χρησιμοποιηθεί για να «καταψηφίζονται» οι αναρτήσεις άλλων χρηστών.
Περισσότερο το φαντάζεται ως την κατάλληλη επιλογή, όταν το να κάνει κάποιος "like" σε μια λυπητερή ανάρτηση (π.χ. που αφορά θάνατο προσφύγων), δείχνει έλλειψη ευαισθησίας. Είναι όμως αμφίβολο κατά πόσο οι χρήστες πράγματι θα περιορίσουν τη χρήση του «δεν μου αρέσει» μόνο σε αυτό που θα ήθελε ο Ζάκερμπεργκ και δεν θα το «αξιοποιήσουν» για να εκφράσουν γενικότερα τα πάσης φύσης αρνητικά συναισθήματά τους. Είναι επίσης αμφίβολο, σύμφωνα με τους αναλυτές, κατά πόσο οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι θα ήθελαν να βλέπουν τα μηνύματά τους να περιβάλλονται από «δεν μου αρέσει». Ο Ζάκερμπεργκ τόνισε ότι μόνο αφού δοκιμαστεί εκτενώς το κουμπί "dislike" σε περιορισμένο κύκλο χρηστών, θα καθιερωθεί η ευρεία χρήση του. Ίσως πάντως στο μέλλον το Facebook να είναι μην είναι εξίσου φιλικό μέρος για τους περίπου 1,5 δισεκατομμύρια χρήστες του...

About Freegr network

Από το Blogger.