Οι τεχνικές προδιαγραφές των επερχόμενων Navi 21, 22 και 23 διέρρευσαν στο διαδίκτυο μέσω του χρήστη stblr, στο reddit. Οι πληροφορίες αντλήθηκαν από reverse-enginnering των drivers που υπάρχουν στο macOS και μάλλον είναι αληθείς. Το wccftech αναφέρει ότι δεν θεωρούν απλή φήμη όλα αυτά τα στοιχεία, αλλά απολύτως ακριβή.
Property | Navi 10 | Navi 14 | Navi 12 | Navi 21 | Navi 22 | Navi 23 | Navi 31 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
num_se | 2 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 4 |
num_cu_per_sh | 10 | 12 | 10 | 10 | 10 | 8 | 10 |
num_sh_per_se | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
num_rb_per_se | 8 | 8 | 8 | 4 | 4 | 4 | 4 |
num_tccs | 16 | 8 | 16 | 16 | 12 | 8 | 16 |
num_gprs | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 |
num_max_gs_thds | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 |
gs_table_depth | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 |
gsprim_buff_depth | 1792 | 1792 | 1792 | 1792 | 1792 | 1792 | 1792 |
parameter_cache_depth | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 | 1024 |
double_offchip_lds_buffer | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
wave_size | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 |
max_waves_per_simd | 20 | 20 | 20 | 16 | 16 | 16 | 16 |
max_scratch_slots_per_cu | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 |
lds_size | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 |
num_sc_per_sh | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
num_packer_per_sc | 2 | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 |
num_gl2a | N/A | N/A | N/A | 4 | 2 | 2 | 4 |
unknown0 | N/A | N/A | N/A | 10 | 10 | 8 | 10 |
unknown1 | N/A | N/A | N/A | 16 | 12 | 8 | 16 |
unknown2 | N/A | N/A | N/A | 80 | 40 | 32 | 80 |
num_cus (computed) | 40 | 24 | 40 | 80 | 40 | 32 | 80 |
Property | Navi 10 a | Navi 10 b | Navi 14 | Navi 21 a | Navi 21 b | Navi 22 |
---|---|---|---|---|---|---|
gfxclk (MHz) | 300 - 1000 | 300 - 1000 | 300 - 1900 | 500 - 2050 | 500 - 2050 | 500 - 2500 |
uclk (MHz) | 100 - 750 | 100 - 750 | 100 - 875 | 577 - 1089 | 577 - 1089 | 577 - 1089 |
socket_power_limit_ac[0] (W) | 180 | 180 | 110 | 200 | 238 | 170 |
freq_table_gfx[0] (MHz) | 300 | 300 | 300 | 500 | 500 | 500 |
freq_table_gfx[1] (MHz) | 1400 | 1400 | 1900 | 2050 | 2200 | 2500 |
freq_table_uclk[0] (MHz) | 124 | 100 | 100 | 100 | 100 | 97 |
freq_table_uclk[1] (MHz) | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 457 |
freq_table_uclk[2] (MHz) | 625 | 625 | 625 | 625 | 625 | 674 |
freq_table_uclk[3] (MHz) | 875 | 750 | 875 | 1000 | 1000 | 1000 |
Σύμφωνα με τις παραπάνω πληροφορίες, η Navi 21 GPU (πιθανόν η RX 6900XT) θα έχει 80 CUs. Εάν η αναλογία CU και SP παραμένει η ίδια, τότε συζητάμε για 5.120 stream processors. Η Navi 21 θα έχει δύο εκδοχές, τη Navi 21a και Navi 21b με τη δεύτερη να χρονίζει μέχρι 2,2 GHz. Αυτό σημαίνει ότι η single precision υπολογιστική απόδοση της GPU θα φτάνει τα 22,5 TFLOPs. Η αντίστοιχη απόδοση της Nvidia RTX 3080 είναι 29,8 TFLOPs. (σ.σ. η σύγκριση των TFLOPs μεταξύ διαφορετικών αρχιτεκτονικών δεν μας λέει και πολλά για την gaming απόδοση. Π.χ. οι Vega είχαν περισσότερα TFLOPs σε σχέση με τις Nvidia που ανταγωνίζονταν, αλλά οι gaming επιδόσεις έδιναν ξεκάθαρο νικητή τις κάρτες της Nvidia). H Radeon RX 5700XT αποδίδει 9,754 TFLOPs, κάτι που μας δίνει καλύτερα μια εικόνα για τις επιδόσεις της Navi 21 GPU, μια που πρόκειται για περισσότερο όμοια αρχιτεκτονική. H Navi 21a/b, λοιπόν, σε συνδυασμό με 16GB VRAM θα μπορεί να ανταποκριθεί άριστα σε οποιοδήποτε σενάριο 4K gaming. Η AMD μπορεί να έχει έναν νικητή στα χέρια της, εφόσον τιμολογήσει σωστά.
Η Navi 22 GPU θα είναι ένα σκαλί κάτω από τη ναυαρχίδα και θα διαθέτει 40 CUs. Υπολογίζοντας με την ίδια αναλογία CU/SP προκύπτει ότι θα έρχεται με 2.560 stream processors. Το εντυπωσιακό εδώ είναι ο χρονισμός που θα φτάνει τα 2.500 MHz. Έτσι η κάρτα θα μπορεί να πετύχει single precision υπολογιστική απόδοση 12,8 TFLOPs, λίγο παραπάνω από το Xbox Series X. Επομένως αναμένεται και αυτή η εκδοχή να μπορεί να ανταποκριθεί σε 4Κ gaming με μετριασμένες ρυθμίσεις ποιότητας.
Οι αναφορά στη Navi 23 (32 CUs, 2.048 stream processors) συνοδεύεται από λιγότερα στοιχεία, επομένως μάλλον η GPU αυτή είναι ακόμα υπό διαμόρφωση.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου