Αντιμέτωποι με έναν γολγοθά ταλαιπωρίας και καθυστερήσεων βρίσκονται σήμερα οι φορολογούμενοι που προχωρούν στη μεταβίβαση ενός ακινήτου. Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, «συνωστίζονται» σε συμβολαιογραφεία, εφορίες, υποθηκοφυλακεία, κτηματολογικά γραφεία, πολεοδομίες για να εξασφαλίσουν τα πολυπόθητα δικαιολογητικά και παραστατικά ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν μια μεταβίβαση ακινήτου.
Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά έως και δεκαεπτά έγγραφα απαιτούνται, πολλά από τα οποία μάλιστα έχουν περιορισμένη χρονική διάρκεια. Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις μέχρι να εκδοθεί το ένα παραστατικό έχει λήξει το άλλο και έτσι η περιπέτεια ξεκινάει από την αρχή.
Οριστικό τέλος στο «χαρτοβασίλειο» και την ταλαιπωρία των φορολογουμένων αναμένεται να δώσει ο Ηλεκτρονικός Φάκελος Μεταβίβασης Ακινήτου, ο οποίος σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων φόρου μεταβίβασης, γονικών παροχών και δωρεών στην πλατφόρμα myProperty της ΑΑΔΕ θα διευκολύνει όλες τις μεταβιβάσεις ακινήτων. Το έργο εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης με απόφαση που υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θόδωρος Σκυλακάκης, στην οποία αναφέρεται ότι στόχος είναι η πλήρης ηλεκτρονικοποίηση της διαδικασίας για τη μεταβίβαση ακινήτων.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου