Η Cisco ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έκθεσης Cisco Customer Experience Report, η οποία εστίασε στην εμπειρία των καταναλωτών ως προς την αγορά και την οδήγηση αυτοκινήτων. Στη μελέτη συμμετείχαν πάνω από 1.500 καταναλωτές σε 10 χώρες.
Η παγκόσμια έκθεση εξέτασε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ως προς τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία, κατά την αγορά και την οδήγηση ενός αυτοκινήτου.
Οι καταναλωτές επεσήμαναν επίσης ως βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τις προτιμήσεις τους την προσφορά εκ μέρους των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων/αυτοκινητοβιομηχανιών πιο προσωπικής οδηγικής εμπειρίας, και την εμπιστοσύνη τους στη μελλοντική καινοτομία στον χώρο των αυτοκινήτων.
Η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές θεωρούν την πληροφόρηση και την τεχνολογία ζωτικής σημασίας σε ότι έχει να κάνει σχέση με το αυτοκίνητο.
Από την αγορά του έως τις υπηρεσίες σέρβις, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πιο προηγμένες τεχνολογίες (όπως τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας, ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων, τηλεφώνου, ιστοσελίδες, ενσωματωμένες συσκευές επικοινωνιών) για την επικοινωνία τους με αυτοκινητοβιομηχανίες και και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι περίπου το ήμισυ (47%) των καταναλωτών παγκοσμίως δίνουν βαρύτητα, κατά την αγορά ενός οχήματος, στη φήμη της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας ως προς τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές επιθυμούν περισσότερες αλλαγές ως προς την εξατομίκευση, την ασφάλεια, την εξοικονόμηση χρόνου και κόστους. Στη Βραζιλία, την Κίνα και την Ινδία εκφράζεται σημαντικά μεγαλύτερη προθυμία για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις οδηγικές συνήθειες, με αντάλλαγμα την οικονομία κόστους και χρόνου, και ίσως να υπάρχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.
Cisco: οι καταναλωτές θέλουν αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα
Πέμπτη, Μαΐου 23, 2013
τεχνολογία
,
Cisco
,
freegr.gr
,
hardware
,
news
,
tecn
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου