ειδήσεις

Marketing & Sales meta-conference: Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Συνέδριο «Marketing & Sales meta-conference: Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020», που διοργάνωσε η Ethos Media Α.Ε., υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace, στο Καβούρι. Οι τεχνολογικές εξελίξεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι marketers, τα νέα εργαλεία marketing και οι προοπτικές που δημιουργούν, καθώς και οι επιπτώσεις της κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών ήταν μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του σημερινού συνεδρίου.
 Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου με θέμα «Πως η τεχνολογία έχει επηρεάσει και θα επηρεάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή και του αγοραστή» συμμετείχαν οι κ.κ. Γιώργος Φλέσσας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, CIVITAS, Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών, Focus Bari, Χαράλαμπος Κασσιός, Account Manager, Millward Brown Greece, Γιάννης Κρασονικολάκης, Διδάκτωρ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν οι κ.κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO Ethos Media SA, Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Marketing & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Νίκος Ματθαίος, Επικεφαλής τομέα Διεύθυνσης επενδυτικών προϊόντων και καταθέσεων, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος & Α’ Αντιπρόεδρος, ΕΙΜ. Αναφερόμενοι στο προφίλ του σημερινού καταναλωτή, οι ομιλητές τόνισαν ότι παρουσιάζεται περισσότερο απαιτητικός, συνειδητοποιημένος, δικτυωμένος και δύσπιστος προς τις μάρκες των προϊόντων που αγοράζει. Προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση αποτελεί σήμερα η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή στην εταιρεία και στα προϊόντα.

About Freegr network

Από το Blogger.