freegr

Cyberpunk 2077: Ray-Traced εφέ και DLSS

Το Cyberpunk 2077 έχει δημιουργήσει ατελείωτο hype τους τελευταίους μήνες και παρά τις δύο καθυστερήσεις που έχει λάβει από το πολωνικό studio CD PROJEKT RED, παραμένει στη κορυφή της προτίμησης των gamers απανταχού. Ο τίτλος έχει βλέψεις να κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου και η NVIDIA ανακοίνωσε κάποια τεχνικά στοιχεία για τον τίτλο, όπως τα ειδικά εφέ που θα δούμε αποκλειστικά σε hardware της εταιρίας αλλά και το γεγονός ότι θα υποστηρίζει μόνο το DirectX 12 API, αφήνοντας ίσως λιγότερο troubleshooting για το optimization από τους developers.
Εν αρχή είναι το πλήθος των ray traced effects, που πρακτικά σημαίνει διάφορα εφέ φωτισμού τα οποία θα περνούν μέσα από τους αποκλειστικούς RT cores των RTX καρτών γραφικών της εταιρίας, των τωρινών αλλά και των μελλοντικών υλοποιήσεων που θα δει η αγορά. Τα εφέ θα είναι illumination effects, όπως και αντανακλάσεις από διάφορα αντικείμενα δημιουργώντας ένα αρκετά όμορφο οπτικό αποτέλεσμα, ακόμη και αντικειμένων που δε βρίσκονται στο οπτικό πεδίο του χρήστη, σε αντίθεση δηλαδή με τις κλασικές screen space τεχνικές. Αντίστοιχα για τη βελτίωση του περιβάλλοντα χώρου, θα υπάρχει πλήθος ambient occlusion effects που θα τρέχουν από τα RT cores της NVIDIA, βελτιώνοντας αρκετά τις ακμές των αντικειμένων. Τέλος οι σκιές θα είναι ένας ακόμη τομέας όπου η NVIDIA θα δείξει την υπεροχή δημιουργώντας ακριβείς σκιές από τα αντικείμενα του χώρου, με στόχο ένα καθηλωτικό οπτικό αποτέλεσμα.
Σημειώνεται ότι το action RPG παιχνίδι της CD PROJEKT RED, Cyberpunk 2077 θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους σε κονσόλες και PC.

About Freegr network

Από το Blogger.