Η Mercedes-AMG παρουσίασε ένα νέο πρωτοποριακό e-turbo που υιοθετεί τεχνολογία η οποία έχει αναπτυχθεί στην υβριδική εποχή της Formula 1 και πλέον περνά στα μοντέλα παραγωγής.
Είναι γνωστό πως οι αγώνες αποτελούν ένα ζωντανό εργαστήριο εξέλιξης για πολλές από τις τεχνολογίες που σχετίζονται με την απόδοση και την ασφάλεια, τις οποίες κάποια στιγμή απολαμβάνουμε στα αυτοκίνητα που οδηγούμε καθημερινά.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το νέο πρωτοποριακό e-turbo με τεχνολογία από την Formula 1 που ανακοίνωσε πως είναι έτοιμη να παρουσιάσει η AMG σε συνεργασία με την Garrett. Το νέο turbo περιλαμβάνει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 4 εκατοστών ο οποίος είναι ενσωματωμένος στον άξονα που συνδέει την φτερωτή της εισαγωγής καυσαερίων με αυτή του συμπιεστή. Πρόκειται για την ίδια τεχνική που χρησιμοποιείται και στο turbo του κινητήρα του μονοθεσίου της ομάδας της AMG-Mercedes η οποία αποτελεί και τον απόλυτο κυρίαρχο της υβριδικής εποχής της Formula 1.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία εξαφανίζει την υστέρηση του turbo καθώς ακόμα και όταν ο οδηγός αφήσει το γκάζι ο μικρός ηλεκτροκινητήρας συνεχίζει να περιστρέφει την φτερωτή και να διατηρεί την πίεση υπερπλήρωσης. Ταυτόχρονα το νέο e-turbo εκτός από την απόκριση βελτιώνει την ροπή του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Η AMG ισχυρίζεται πως βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξης του νέου υπερτροφοδότη ο οποίος αναμένεται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε ένα από τα μοντέλα νέας γενιάς της εταιρίας και πολλοί πιστεύουν πως πρόκειται για μια τεχνολογία που θα αλλάξει σημαντικά την εικόνα των θερμικών κινητήρων και σίγουρα θα παίξει
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το νέο πρωτοποριακό e-turbo με τεχνολογία από την Formula 1 που ανακοίνωσε πως είναι έτοιμη να παρουσιάσει η AMG σε συνεργασία με την Garrett. Το νέο turbo περιλαμβάνει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 4 εκατοστών ο οποίος είναι ενσωματωμένος στον άξονα που συνδέει την φτερωτή της εισαγωγής καυσαερίων με αυτή του συμπιεστή. Πρόκειται για την ίδια τεχνική που χρησιμοποιείται και στο turbo του κινητήρα του μονοθεσίου της ομάδας της AMG-Mercedes η οποία αποτελεί και τον απόλυτο κυρίαρχο της υβριδικής εποχής της Formula 1.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία εξαφανίζει την υστέρηση του turbo καθώς ακόμα και όταν ο οδηγός αφήσει το γκάζι ο μικρός ηλεκτροκινητήρας συνεχίζει να περιστρέφει την φτερωτή και να διατηρεί την πίεση υπερπλήρωσης. Ταυτόχρονα το νέο e-turbo εκτός από την απόκριση βελτιώνει την ροπή του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Η AMG ισχυρίζεται πως βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξης του νέου υπερτροφοδότη ο οποίος αναμένεται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε ένα από τα μοντέλα νέας γενιάς της εταιρίας και πολλοί πιστεύουν πως πρόκειται για μια τεχνολογία που θα αλλάξει σημαντικά την εικόνα των θερμικών κινητήρων και σίγουρα θα παίξει
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου