Σε μια παρουσίαση για τους συνεργάτες της Intel διαμοιράστηκαν κάποια αμφιλεγόμενα slides. Πρόκειται για υλικό marketing που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο η Intel επικοινωνεί με τους επαγγελματικούς της συνεργάτες. Σε αυτά τα slides φαίνεται η προσπάθεια της Intel να εξηγήσει πώς ό,τι και αν κυκλοφορεί από την AMD αυτή την περίοδο, δεν έχει σημασία, μπροστά στην ανωτερότητα των Intel προϊόντων.
Στο πρώτο slide η Intel αναφέρει τον έντονο ανταγωνισμό από τα προϊόντα αρχιτεκτονικής Zen 2 της AMD. Μάλλον είναι και το μοναδικό που δείχνει την πραγματικότητα σε αντίθεση με τα υπόλοιπα που ακολουθούν.
Σύμφωνα με την Intel, τα benchmarks όπως το Cinebench που δείχνουν την υπεροχή των επεξεργαστών Zen 2 της AMD και βασίζονται στην αξιοποίηση πυρήνων/νημάτων, δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία και δεν κάνουν τους επεξεργαστές της AMD καλύτερους. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι οι επιδόσεις σε εφαρμογές όπως τα προγράμματα Powerpoint, Chrome, Word, WinRAR, outlook, Skype.
Η Intel ισχυρίζεται ότι εφαρμογές όπως τα προγράμματα Illustrator, Premiere, After Effects, Cinema4D επίσης δεν είναι σημαντικές, καθώς δεν χρησιμοποιούνται συχνά.
Σύμφωνα με τη λογική της Intel, δεν αξίζει να αγοράσει κανείς έναν Ryzen 9 3950X με 750$ επειδή οι επιδόσεις του σε εφαρμογές περιήγησης διαδικτύου ή MS Office είναι μικρότερες σε σχέση με έναν i7-9700K. Είναι, βέβαια, απορίας άξιο το κατά πόσο κάποιος θα έδινε τόσα χρήματα για έναν επεξεργαστή 16c/32t για χρήση office ή για twitter...
Με αυτά και αυτά, η Intel υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κάποιος επεξεργαστής της AMD που να μπορεί να ανταγωνιστεί τον Core i9, καθώς οι Ryzen 9 επεξεργαστές τοποθετούνται στο επίπεδο επιδόσεων των Core i7 επεξεργαστών της Intel....
Σχετικά με αυτό το διαφημιστικό υλικό της Intel, προχώρησε σε μια ενδιαφέρουσα τοποθέτηση και το δημοφιλές κανάλι στο YouTube, HardwareUnboxed:
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου