Καθώς άνθρωποι και συσκευές συνδέονται όλο και περισσότερο, ο χαρακτήρας πολλών βιομηχανιών μεταβάλλεται και η βιομηχανία των ψηφιακών παιχνιδιών δεν αποτελεί εξαίρεση.
Οι αλλαγές που συντελούνται στον τομέα τou gaming είναι ιστορικές, όπως αποδεικνύει η νέα έκθεση του Ericsson Consumer Lab με τίτλο «Νέοι Τρόποι που Παίζονται τα Παιχνίδια». Τα παιχνίδια έχουν αποκτήσει κοινωνική αποδοχή ως μέρος της σύγχρονης κουλτούρας και οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για στοιχεία όπως η εμβάθυνση και η κοινωνικοποίηση. Αυτό τροφοδοτεί την επιθυμία για όλο και πιο εξελιγμένες συσκευές και εργαλεία, που θα προσφέρουν νέες και πιο συναρπαστικές εμπειρίες παιχνιδιού.
«Η ανάπτυξη ιδιαιτέρως προσωποποιημένων συσκευών που, στηριζόμενες στο πλήθος των εφαρμογών τους, επιτελούν πολλές διαφορετικές λειτουργίες, όπως το smartphone, επιτρέπουν στα παιχνίδια να επεκταθούν σε ένα αρκετά ευρύτερο κοινό», είπε ο Niklas Heyman Rönnblom, Senior Advisor του Ericsson Consumer Lab.
«Πολλά σύγχρονα παιχνίδια χρησιμοποιούν τη διαδικτυακή συνδεσιμότητα για να προσφέρουν περισσότερες επιλογές, όπως το παιχνίδι με άλλους παίκτες. Καθώς η τάση αυτή θα ενισχύεται, θα γίνει ακόμη πιο εμφανής η ανάγκη για βελτιωμένη διαδικτυακή κάλυψη, αξιοπιστία και επιδόσεις. Κάθε διακοπή της εμπειρίας παιχνιδιού αποτελεί σημαντική πηγή ενόχλησης».
Η έρευνα βασίστηκε σε συνεντεύξεις μέσω διαδικτύου με 60 παίκτες (20 από κάθε χώρα) από τις ΗΠΑ, τη Νότια Κορέα και τη Βραζιλία, συμπλήρωση 8000 διαδικτυακών ερωτηματολογίων στις ίδιες χώρες (Ericsson ConsumerLab, Analytical Platform 2013) και 13 συνεντεύξεις με ειδικούς της αγοράς και ακαδημαϊκούς.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου